Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt bra allroundare 995. Min ska lämna inom kort är tanken för annat Panerairaj.995, dunjacka utomhos.
Ja din bild valde klockan för idag
En riktigt bra allroundare 995. Min ska lämna inom kort är tanken för annat Panerairaj.
Jag hänger på! PAM309Dagens klockbaksida, PAM520
Nästan börja varna innan du postar så man hinner förbereda sig droolDagens klockbaksida, PAM520
Riktigt fin bild025 Jag kallar den ”i skenet av ett tråkigt videomöte”
Med den krävs det en hel del om man ska bli uttråkadUttråkad med Fiddyn!
Det är inte den jag är uttråkad på. Jag är uttråkad på jobbet men Fiddyn ger mig i vart fall lite glädje.Med den krävs det en hel del om man ska bli uttråkad
Förstod det... Ta en ölDet är inte den jag är uttråkad på. Jag är uttråkad på jobbet men Fiddyn ger mig i vart fall lite glädje.
Trevligt strap! Vad är det för något?422 ser verkligen enorm ut bredvid en pytteliten lady-datejust på ynka 31mm... Trevlig fredag
Kul att se dom tillsammans!
Vad är det för text i bakgrunden?Trevlig helg på er
PAM233
Grym duo!
Kul att se dom tillsammans!
Tack, de är snuskigt bra ihop... Det ända tråkiga är det är så jävla svårt att välja på morgnarna. Fördelen med arbeta hemifrån är att man kan gå runt såhär när man får känslaGrym duo!