Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför har ingen berättat för mig att man får lov att använda canvas på vinterhalvåret (3/4året)? Nu skall jag också köra @oddface canvas
Äntligen någon med regelboken i knät. Perfekt. Berätta mer vad det är som gäller.Det er lov kun ved ekspedisjoner ut i villmarken, vinterbading og høyintensiv trening. Foruten disse situasjonene er lær påbudt.
Fan! Då får jag behålla lädret påDet er lov kun ved ekspedisjoner ut i villmarken, vinterbading og høyintensiv trening. Foruten disse situasjonene er lær påbudt.
Kan bara hålla med! Löjligt bra klocka!Fiddy foto session från FM, nästan för perfekt
Grattis till nya klockan, en bra mot en annan bra
Tackar! Den är väldigt fin alltså!Grattis!
Tackar - ja men verkligen, 995 är också en helt sinnessjukt fin Panerai. Bland de bästa radz som gjorts ..Grattis till nya klockan, en bra mot en annan bra
Tycker sportigheten är den där klockans grej. Man skämtar inte bort att dess mellannamn är sporty spice. Variera med olika färger på gummiband är vad jag hade gjort.Den är rätt sportig!
Undrar om man kan ”dressa” upp den med nått snyggt alligatorband?
edit: Jisses vilket bra bild mobilen tog i dåligt ljus.
Tycker sportigheten är den där klockans grej. Man skämtar inte bort att dess mellannamn är sporty spice. Variera med olika färger på gummiband är vad jag hade gjort.
alligator eller ett enfärgat modernt läderband är väl det som jag tycker funkar. att köra på slitet läder / vintagestuk flyger nog inte lika bra. kanske ett babyblått för att pigga upp i vintermörkret ?Det var lite så jag tänkte. Den är ju ju av naturen så jäkla sportig.
När jag säger ”dressa” upp är det ju inom rimliga gränsen. Gillar ju alltid detta utseendet.
Som en smäck, mycket bra!!