Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fiddyn är verkligen helt fantastisk.Trippelbild innan två åkte iväg till bankfacket
![]()
Hmm.....Fiddyn är verkligen helt fantastisk.
HAHAHHAHmm.....
hoppar över till "din nästa panna"-tråden
Fantastisk trioTrippelbild innan två åkte iväg till bankfacket
![]()
Den är jäkligt bra den där!På väg till jobbet då gäller det att komma i tid
![]()
Spännande väntanVäntar på DHL
![]()
Vacker
Väntar på DHL
![]()
Och din nya 390!?!Väntar på DHL
![]()
Snygg bild men jag får panik av höstvibben
Bra band, från?
Jag gissar på Mays !Bra band, från?
Bra band, från?
Jag gissar på Mays !
Skitsnyggt!Vet ni, jag tror det är ett Bosphorus Vintage som jag isåfall köpte för snart 4 år sedan. Det som talar emot det är att bandet hette "vintage brown", vilket jag kan se i mitt beställningsmail. Jag kollade deras hemsida och kan inte hitta exakt det namnet, men den här är relativt nära. https://www.bosphorusleather.com/co...products/bosphorus-watch-strap-vintage-spring
Min andra gissning är att det är ett Di Stefano Lo Storico, som jag vet att @Norrland också haft ett, men stygnen matchar inte riktigt. Vet att jag köpte ett sådant, men hittar inte beställningsmail. Det som talar för är att färgsättningen på bandet är nära.
Vad jag däremot vet är att detta är ett band som jag blev missnöjd med när jag fick det, det såg kanske inte ut som på bilderna, så det har legat vid sidan om bandsamlingen typ sen dess. Men på 602 matchar det skitbra.