En idé men har bara en klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En idé men har bara en klocka
Konstig fråga, jag kör alltid dubbeltEn genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?
Oj, oj, oj vilken combo
Jag har ett sånt canvas fast från annan tillverkare, men jag blir sugen på att be Videll knåpa ihop ett åt mig ändå, fastän sommaren är slut...
Ja, jag kan rekommendera Videll. Är väldigt nöjd, snabb leverans och hög kvalitet.Jag har ett sånt canvas fast från annan tillverkare, men jag blir sugen på att be Videll knåpa ihop ett åt mig ändå, fastän sommaren är slut...![]()
Dessutom en mycket trevlig ung herre!Ja, jag kan rekommendera Videll. Är väldigt nöjd, snabb leverans och hög kvalitet.![]()
Wowsa! För oss okunniga, vad är det för ref?
Ska vara en PAM176Wowsa! För oss okunniga, vad är det för ref?
Den er heftig375 aka black Fiddy
![]()
japp - snart är vi där
![]()
Va "meta" detta blev nu då.
En till på Fiddyn
![]()
Tack, det värmerDina bilder är verkligen fantastiska. Tyvärr bidrar de till ett ökat klockmissbruk men det är väl långsökt att hålla dig helt ansvarig för det.
Underbar klocka och foto