Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är löjligt bra!
Sjukt snygg, referens på den ?
684:a va?!?Sjukt snygg, referens på den ?
Hade jag kunnat bära upp en guldklocka, skulle detta va de självklara valet
Håller med. Men i mitt fall är det snarare: -”Skulle jag ha ekonomin till att köpa en guldklocka, hade det här varit det självklara valet”Hade jag kunnat bära upp en guldklocka, skulle detta va de självklara valet
Mycket vacker![]()
Hade jag kunnat bära upp en guldklocka, skulle detta va de självklara valet
Mycket vacker![]()
Håller med. Men i mitt fall är det snarare: -”Skulle jag ha ekonomin till att köpa en guldklocka, hade det här varit det självklara valet”
Så sjukt fin. Lätt drömmen/grailen f.n
Ja, också grymt fin. Men såhär tidigt i mitt missbruk är jag mer en subkille än radiomirkille. Kanske ändras med tiden. Fast i ärlighetens namn skulle jag givetvis offra några fingrar även för en 231Nej nej mina vänner, 231 är guldklockan to be.
Ekonomin i första hand, andra hand att jag inte klär i guldHåller med. Men i mitt fall är det snarare: -”Skulle jag ha ekonomin till att köpa en guldklocka, hade det här varit det självklara valet”
Så sjukt fin. Lätt drömmen/grailen f.n
Haha. Det gör väl inte jag heller egentligen. Men det blir lite fuck it! Guld är guld! VILL HA! Och antingen får man tycka att klockan passar mig, eller så kan man dra åt helveteEkonomin i första hand, andra hand att jag inte klär i guld![]()
Tycker nog att du bär upp guldet väldigt bra på dom bilderna jag settÄr väll ingen som klär i guld egentligen, men är ändå en skön känsla.. tyngd kan va najs, precis som en fjäderlätt klocka har sin charm.
Sen är ju iof rosé mysigt tillsammans med keramiska kransen, ett vackert bröllop liksom![]()
Stort grattis!Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Härligt! Grattis till en grym panna. Håller på som en tok att försöka mjuka upp alligatorbandet inför hösten.Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Var tvingad att kasta mig över en ny när@Alarik utlovade en prisuppgång på 45 %Härligt! Grattis till en grym panna. Håller på som en tok att försöka mjuka upp alligatorbandet inför hösten.
Den har du ju precis sabbat när du spär ut marknaden med fler ex.Var tvingad att kasta mig över en ny när@Alarik utlovade en prisuppgång på 45 %![]()
Den är dejlig! Stort grattis!Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()

Tur att man har 14 dagars öppet köp dåDen har du ju precis sabbat när du spär ut marknaden med fler ex.
Nu är det max 40% premium vi kan räkna med.

En av de bättre bilderna jag sett på 1313 ! Sjukt bra, stort grattisTillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Grymt, gratulerar!Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
GrattisTillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Jag glömmer alltid att borsta av klockan först. Alltid lite damm...
Grattis!Tillbaks i Paneraiträsket med en 1313. Speciellt tack till @Alarik som inspirerade mig.
Landade med DHL idag
![]()
Är väll ingen som klär i guld egentligen, men är ändå en skön känsla..