Det var ett väldigt bra foto, det måste jag ju säga.Ute och handlade frukost men fick ta en fotopaus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ett väldigt bra foto, det måste jag ju säga.Ute och handlade frukost men fick ta en fotopaus![]()
Det är nästan provocerande hur bra bilder du knäpper.
Tack, det värmerDet är nästan provocerande hur bra bilder du knäpper.
Fasiken vad gott!Vi säger hej Sverige, här +25 idag
![]()
Den kommer sakta men säkert, fast några veckors saltvatten bad nu lär sätta ordentlig fart gissar jagFasiken vad gott!
Hur går det med patinan?
Åhh, nu saknar jag min, som precis anlänt till Nymans urmakare

Vet hur det är. Tänkte skriva samma sak när du postade bild på din 422. Lämnade in min i juli på service och väntar ivrigt fortf...Åhh, nu saknar jag min, som precis anlänt till Nymans urmakare![]()
Lite samma som här då! Fast här är det 13c och regn. Kan du ringa mig, behöver prata om en sakVi säger hej Sverige, här +25 idag
![]()
Hör av mig i EMLite samma som här då! Fast här är det 13c och regn. Kan du ringa mig, behöver prata om en sak![]()
Finns många fina klockor med kupat glas men tycker ändå Panerai gör det bästJag behöver nått med kupat glas![]()
Alltså, token @johnz vill just bli av med bästa kupade glaset. Slå till?Jag behöver nått med kupat glas![]()
Hör av mig i EM![]()
Var det en så dyr båtfärd med paneraiInte läge…
![]()
Håller med , gillar det inte alls. Men fick bandet i present så var tvungen att prova. Fatta att vissa föredrar denna lookkan inte sluta titta på att sömmarna sitter så långt in, känns malplace![]()
Jag trodde att sömmarna var till för att hålla ihop bandet ut i kanterna.. konstig look.Håller med , gillar det inte alls. Men fick bandet i present så var tvungen att prova. Fatta att vissa föredrar denna look![]()
Håller med , gillar det inte alls. Men fick bandet i present så var tvungen att prova. Fatta att vissa föredrar denna look![]()