Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va? Vart tog dom andra vägen?OWG med Pam111 ganska länge nu
![]()
Va? Vart tog dom andra vägen?
Kunde ju vart betydligt värre. Mkt bra klocka det där!!!OWG med Pam111 ganska länge nu
![]()
Akta så du inte tappar den i snönImorrn bitti mot en veckas skidåkning. 1226 ska med, men först fick den hänga med på ett gympass.
![]()
OWG med Pam111 ganska länge nu
![]()
Du skrämde mig en sekund därPreV är kvar, behöver inga fler just nu![]()
Jaså du plockade den? Snyggt!!
Kanske inte den du tänker på? Den här tror jag inte har varit ute på KS, men från en KS:areJaså du plockade den? Snyggt!!
Törs knappt säga det högt men tror det är 5 eller 6:e gången med en 372 nu, tycker den är fantastisk men lyckas ändå aldrig hålla den …Jaså du plockade den? Snyggt!!
Måste verkligen testa en 372 någon gång. En absolut favorit till utseendetTörs knappt säga det högt men tror det är 5 eller 6:e gången med en 372 nu, tycker den är fantastisk men lyckas ändå aldrig hålla den …![]()
Det tycker jag du ska göra, den är riktigt bra… och ett strapmonster delux, men det är ju fin 587 ocksåMåste verkligen testa en 372 någon gång. En absolut favorit till utseendet![]()
Man brukar ju säga 6-7 gången gilltTörs knappt säga det högt men tror det är 5 eller 6:e gången med en 372 nu, tycker den är fantastisk men lyckas ändå aldrig hålla den …![]()
Och folk skrattar åt mig och 422!Törs knappt säga det högt men tror det är 5 eller 6:e gången med en 372 nu, tycker den är fantastisk men lyckas ändå aldrig hålla den …![]()
Klockor ska vara kulOrkade inte med det där owgm-tramset…![]()
Exakt!!Klockor ska vara kul![]()
Det är en av få modeller jag ångrar att jag sålde vidare. Den och din gamla 183a som jag också haft. VärldsklassOWG med Pam111 ganska länge nu
![]()