Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Bra bild![]()
“Känns som att det är lite väl lång tid utan Panna…”
Blir lätt våt i mungipan av den därIngen Panna i lådan idag men senaste var 422 som fick vandra vidare för över 7 år sedan, och innan dess 005an. Känns som att det är lite väl lång tid utan Panna och det börjar suga lite igen så gör en snabbvisit i delforumet..
![]()
HeheÅrets understatement…
Vackert!Jag och 587 saknar sommaren. Pga vädret fick croco ersätta canvas.
![]()
Hade jag inte haft några band i 24mm som inte finns i 22mm som sitter så jäkla bra på min 1229, så hade jag gått ner i storlek till typ den här. Panerai har lyckats med submersible tycker jag generellt.682 trodde inte någon klocka skulle kunna ta all tid men denna gör det.
![]()
Fantastiskt fin, så jag förstår dig till 100%!682 trodde inte någon klocka skulle kunna ta all tid men denna gör det.
![]()