Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guldvisare är det enda jag saknar meeeen nu är jag ju helt defektIMHO så är det den perfekta pannan.
Sen att jag personligen har flippat åt ett annat håll, det är bara mitt fel.
Snyggt! Kul med titan ocksåDå har det landat nyttväldigt länge sedan sist, nu blev det en 42mm Radiomir i titan som jag spanat på länge, för några år sedan så var jag orolig att den skulle bli alldeles för liten men sista året så har jag mestadels burit mindre klockor så nu var jag orolig att den skulle bli stor
men måste säga att den faktiskt är helt fantastisk. PAM338…
![]()
![]()
![]()
![]()
Sitter som en smäck!Då har det landat nyttväldigt länge sedan sist, nu blev det en 42mm Radiomir i titan som jag spanat på länge, för några år sedan så var jag orolig att den skulle bli alldeles för liten men sista året så har jag mestadels burit mindre klockor så nu var jag orolig att den skulle bli stor
![]()
![]()
![]()
![]()
Titan, sandwich och guldvisareDå har det landat nyttväldigt länge sedan sist, nu blev det en 42mm Radiomir i titan som jag spanat på länge, för några år sedan så var jag orolig att den skulle bli alldeles för liten men sista året så har jag mestadels burit mindre klockor så nu var jag orolig att den skulle bli stor
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verkligen, den är riktigt smidig på handleden och gillar kombinationen med stål ringSnyggt! Kul med titan också
YesSitter som en smäck!
Riktig mysigtTitan, sandwich och guldvisare![]()
De där kommer nog att åldras med värdighet. Tufft och annorlunda med paneraiklockan präglad i kreditkortshållaren.Nytt band o ”kreditkorts plånbok” från oleg
![]()
Zero är verkligen en av de bästa!Nytt band o ”kreditkorts plånbok” från oleg
![]()
Ja på något sett håller jag med,haft 111,112 o zero 2ggr..gillar dock sandwich tavlan mycket men också gött o hålla de simpelt (o billigareZero är verkligen en av de bästa!
Det där är en ytterst tveksam komboHar aldrig varit ngt fan av gummi på Radiomir, snarare motståndare, men idag har jag gett det en chans… men är inte övertygaddock praktiskt när man ska träna etc etc
![]()
Vi är helt överensDet där är en ytterst tveksam kombo. Men fina grejer var för sig. 2 pluspoäng för att du vågade
Stort grattis, välkommen och framför allt BRA JOBBAT!Efter en lång väntan och en hel del kämpande med 1000 dagar av nykterhet fick jag idag belöningen: Att få öppna boxen till en oanvänd 210 från 2007 och sätta den på armen i vårsolen, en dag att minnas för livet!
![]()
Riktigt finDå har det landat nyttväldigt länge sedan sist, nu blev det en 42mm Radiomir i titan som jag spanat på länge, för några år sedan så var jag orolig att den skulle bli alldeles för liten men sista året så har jag mestadels burit mindre klockor så nu var jag orolig att den skulle bli stor
![]()
![]()
![]()
![]()
Kick ass combo. Hur åldras 979an boett? Känslig för repor och dings?PAM979 PAM1305
![]()