Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att det gick smidigt! Nöjd med poleringen? Ser rätt mjuk ut?590 tillbaka från service. 5 veckor från första mailet till idag. Sjukt smidigt och proffsigt.
![]()
Den var polerad tidigare. Vem vet hur många ggr. Även kronskyddet var polerat så det blev mkt bättre på det sättet.Kul att det gick smidigt! Nöjd med poleringen? Ser rätt mjuk ut?
Vad heter bandet? Påminner om mittHoppade också på MT straps trenden och fick leverans idag
![]()
Edit:
Var först lite missnöjd med färgen då det på bilderna såg ljusare ut med lite grön ton.
När de kom ut i solljus så fick de en helt annan färg och stämde mer överens med mina förväntningar.
![]()
![]()
De har det korta namnet Khaki Beige Greenish Pull-Up Crazy Horse PULL-UP Vintage StrapVad heter bandet? Påminner om mitt
Vad tycker du om det? I min bok är det alldeles för tunt för en Panerai.Minimalistisk design på nyaste remmen![]()
![]()
![]()
![]()
Jag håller med. Nästa iteration blir dubbelt så tjock. Ville mest känna på stilen med bara edge crease och utan söm.Vad tycker du om det? I min bok är det alldeles för tunt för en Panerai.
Har du en sån klocka?
Låter fint. Bra stuk på bandet! Lite tjockare blir nog riktigt bra!Jag håller med. Nästa iteration blir dubbelt så tjock. Ville mest känna på stilen med bara edge crease och utan söm.
Yes. Du var frånvarande under en period. Det här är nog den panna som suttit mest på armen faktiskt. Alltså, om man bortser från mina två första som satt konstant på armen under de perioder jag ägde dem.Har du en sån klocka?
Tyckte den satt som en 42a men då kommer jag nog ihåg den. Bra skitYes. Du var frånvarande under en period. Det här är nog den panna som suttit mest på armen faktiskt. Alltså, om man bortser från mina två första som satt konstant på armen under de perioder jag ägde dem.
Jag downsizade rejält i en längre arbetslöshet nyligen men den här fick vara kvar just eftersom jag har den så mycket. 44mm Sub är riktigt bra, helt enkelt. Sitter bra. Enda haken är att urtavlan inte är samma som på BMG, dvs blå.
På tal om 42or borde jag behållit 512 som dressklocka. Hittar inget vettigt icke-Panerai som är i lagom storlek, 41 och mindre är barnstorlek.Tyckte den satt som en 42a men då kommer jag nog ihåg den. Bra skit
Om man kan ska man aldrig sälja, men lätt att vara efterklok.På tal om 42or borde jag behållit 512 som dressklocka. Hittar inget vettigt icke-Panerai som är i lagom storlek, 41 och mindre är barnstorlek.![]()
Jag använde pengarna för att köpa en 655 som sedan fick mig att hitta fram till 602, som är en superbra panna, så jag ångrar inte den biten egentligen.Om man kan ska man aldrig sälja, men lätt att vara efterklok.
Vad är de för modell?
Låt mig gissa. Eftersom det inte verkar få plats en nia så är det inte en 44mm. Eftersom den inte ser så knubbig ut så är det nog inte en 40mm. Jag säger 42mm och en gissning på 1392.Vad är de för modell?
40mm, 42mm eller 44? Haha
Låt mig gissa. Eftersom det inte verkar få plats en nia så är det inte en 44mm. Eftersom den inte ser så knubbig ut så är det nog inte en 40mm. Jag säger 42mm och en gissning på 1392.