Du är grym med kameran!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är grym med kameran!!!
Mycket snyggt. Får man önska några fina bilder i profil, jag som inte har pallrat mig iväg för att kolla på denna boetten är inte helt med på proportionerna.
trevligt band! vart är de ifrån?Sommarbandet åkte på 587
![]()
Absolut, det kan jag fixa imorgon. Har denna så länge.Mycket snyggt. Får man önska några fina bilder i profil, jag som inte har pallrat mig iväg för att kolla på denna boetten är inte helt med på proportionerna.
Ser lovande ut.Absolut, det kan jag fixa imorgon. Har denna så länge.
![]()
@VanDusentrevligt band! vart är de ifrån?
Ouf, gryn trioVäntar på ett grönt band till.
![]()
Saknas kanske en Radiomir. Det är en 671Ouf, gryn trio
Brons-subben, är det 1074?
Ett grönt original i 26mm är precis vad jag saknar till min 422. Kommer bli grymt på din nya!Väntar på ett grönt band till.
![]()
Väntar på ett grönt band till.
![]()
Iaf till mini-bronzon (1074) men jag tycker det blir lite för match-matchyFinns det blått strap med samma färg som urtavlan i bronzon?
Yes. Hittade en gammal bildFinns det blått strap med samma färg som urtavlan i bronzon?
Rätt avis på den trippeln! Har skickat iväg förfrågan på 1731Väntar på ett grönt band till.
![]()
Vad är det för serie?Rätt avis på den trippeln! Har skickat iväg förfrågan på 1731
Då skulle min trippel bli:
1074 (mini-bronzo)
1731
Pre-A 001 (istället för 5218)
+ en 111:a som jag ska kränga när jag orkat göra annons![]()