Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visste att du skulle trilla dit tillslutNy i klubbenPanerai var första klockmÀrket som jag verkligen gillade frÄn början innan man snubblade in i klocktrasket, sÄ riktigt kul att det blev av nu med en 210!
![]()
Det blir inte bÀttre Àn sÄ...den har allt (inget)!Ville inte sabba @Emiel's NWA glÀdje igÄr, sÄ höll pÄ denna ett dygnSvart mot stÄl och gammalt mot nytt!
Ăr jag frĂ€ck om jag sĂ€ger att 914 Ă€r bĂ€ttre Ă€n 1731?
![]()
Fan jag borde gÄ pÄ en klockfotografikurs hos digVille inte sabba @Emiel's NWA glÀdje igÄr, sÄ höll pÄ denna ett dygnSvart mot stÄl och gammalt mot nytt!
![]()
Snyggt! Hur Ă€r glaset pĂ„ 914? Ăr det som pĂ„ andra 8-dagars?Ville inte sabba @Emiel's NWA glĂ€dje igĂ„r, sĂ„ höll pĂ„ denna ett dygnSvart mot stĂ„l och gammalt mot nytt!
![]()
Det vill jag pĂ„stĂ„. LĂ€tt kupat, men nĂ€stan platt.Snyggt! Hur Ă€r glaset pĂ„ 914? Ăr det som pĂ„ andra 8-dagars?
Typ sĂ„hĂ€r alltsĂ„.Snyggt! Hur Ă€r glaset pĂ„ 914? Ăr det som pĂ„ andra 8-dagars?
Det Ă€r samma glas, ja.Snyggt! Hur Ă€r glaset pĂ„ 914? Ăr det som pĂ„ andra 8-dagars?
Ja jÀklar vilka bilder du tar. Kan sÀlja vilken klocka som helst med dina bilderVille inte sabba @Emiel's NWA glÀdje igÄr, sÄ höll pÄ denna ett dygnSvart mot stÄl och gammalt mot nytt!
![]()
Ăsch! Smicker! Men jo det Ă€r klart att det Ă€r lĂ€ttare att flippa med drĂ€gliga bilderJa jĂ€klar vilka bilder du tar. Kan sĂ€lja vilken klocka som helst med dina bilderGrymt fin
![]()
Snygg kombination! VÀldigt fin fÀrgton som lyfter i sommaren. FÄr man frÄga varifrÄn?Glader Midsommar.![]()