• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Gå till en butik och prova då!! Vi avvaktar bilder 😉
Lär bli lite svårt. Har inte vägarna förbi 😞

Alltså jag har 17 cm eller strax över. Funkar enligt mig😎
Funkar till 100%!

Se nu till att prova. Ett helt nytt kapitel i ditt klock-liv kommer att öppnas och möjligheten att köpa en massa balla klockor du inte trodde du skulle kunna ha.
Skulle öppna en hel del!

Inga problem ;)

IMG_3194.webp

IMG_2830.webp

1731_stream.webp

1731_WetSteel.webp

1731_1.webp

1731_2.webp

1731.webp
Helt vansinnigt vackra bilder!
Var hittade du det bruna Canvas bandet i första bilden? Riktigt charmigt.

1000062479.webp

Min älskade panna.
Planerar på att skaffa ett stämplat ammo-strap i samma-ish färg att byta till.
Så ifall någon har en över i lådan där hemma och till salu, så hojta till :)
Har tyvärr inte kunskapen till att få till lika vackra foton som ni här.
Jag får väl öva!
1000062484.webp

Senast ändrad:
1000062479.webp

Min älskade panna.
Planerar på att skaffa ett stämplat ammo-strap i samma-ish färg att byta till.
Så ifall någon har en över i lådan där hemma och till salu, så hojta till :)
Har tyvärr inte kunskapen till att få till lika vackra foton som ni här.
Jag får väl öva!
1000062484.webp
Har aldrig riktigt övervägt en Panerai-kronograf, men den här är verkligen snygg! Grymma färger. Ser också relativt tunn ut?

Helt otroliga bilder och grym samling! Får man fråga hur lång väntetid det var på 5218?
Tackar!
Jag skrev upp mig när den först visades upp för länge sedan så jag fick faktiskt den första i Sverige. Jag är osäker på väntetiden men har för mig att den är fullbokad redan. Bäst är nog att kontakta boutiquen 🙂

Har aldrig riktigt övervägt en Panerai-kronograf, men den här är verkligen snygg! Grymma färger. Ser också relativt tunn ut?
Oj, ursäkta - missade helt att du hade skrivit :)
Tack! Den är cirkus 16,5mm tunn. Känns rejäl och solid! Och ja, jag älskar den. Jag förstår att kronografer överlag inte är så populära, men 356:an var kärlek vid första ögonkast.
Med det sagt, så är en "renare" variant i kikaren, någon gång i framtiden :)

Ingen som har en 422 som de vill avyttra? Det är typ den referensen jag länge varit sugen på men aldrig testat. Sålt 372, och föredrar subsekund. Lite tyngre och lite högre har jag läst, men kan ju knappast bäras så mycket större? Ett tjockt band borde lösa det.

Eller kanske borde sikta på en bettarini igen. Kanske 111a? 🤔

Ingen som har en 422 som de vill avyttra? Det är typ den referensen jag länge varit sugen på men aldrig testat. Sålt 372, och föredrar subsekund. Lite tyngre och lite högre har jag läst, men kan ju knappast bäras så mycket större? Ett tjockt band borde lösa det.

Eller kanske borde sikta på en bettarini igen. Kanske 111a? 🤔
Eller du kan prova en radiomir! 😁

Tillbaka
Topp