• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din profilbild för 2022

S

Staafen

Guest
Hoppas att ni alla hade en bra jul och nyårsafton!

Vet inte bara om det är jag som redan är trött på julen och är redo att slänga ut både gran och julprofilbild? 😄

Så, har ni bestämt vilken bild ni ska ha 2022? Blir det den ni hade innan eller blir det en ny? Posta er bild i tråden och berätta gärna varför ni valt just den. 😃

Jag valde en bild på Enzo Molinari från filmen Det Stora Blå. Dels för att det är en grymt bra film men även för att jag i slutet av 2021 köpte en klocka jag länge velat ha, en Aqualand Titanium Enzo från 1987.

Screenshot_20211124-181022_Chrome-01.jpeg

Vet inte bara om det är jag som redan är trött på julen och är redo att slänga ut både gran och julprofilbild? 😄

Så, har ni bestämt vilken bild ni ska ha 2022? Blir det den ni hade innan eller blir det en ny? Posta er bild i tråden och berätta gärna varför ni valt just den. 😃

Jag valde en bild på Enzo Molinari från filmen Det Stora Blå. Dels för att det är en grymt bra film men även för att jag i slutet av 2021 köpte en klocka jag länge velat ha, en Aqualand Titanium Enzo från 1987.

Vadå byta profilbild? Ja se ungdomen…

Farbror försökte använda den här som en hyllning till dig men animering funkade inte så jag fortsätter som vanligt.
426E942D-8E14-4D66-8FF6-AD09DAB6C520.jpeg

Jag har bytt avatar varje nyår sedan ett par år tillbaka. I Klocksnacks långsammaste tråd kan man se evolutionen.

Det verkar dock finnas ett visst motstånd mot att få fler att haka på 🤣 Fyll gärna på där med vad ni byter till. Kan detta bli 2022 års folkrörelse på KS??

Jag har bytt avatar varje nyår sedan ett par år tillbaka. I Klocksnacks långsammaste tråd kan man se evolutionen.

Det verkar dock finnas ett visst motstånd mot att få fler att haka på 🤣 Fyll gärna på där med vad ni byter till. Kan detta bli 2022 års folkrörelse på KS??
Jag har bidragit till din trevliga tråd. Men den är inte på så många sidor :rolleyes:

Haha sorry, den tråden hade jag missat helt! 😂

Tog fram mitt rätta jag😉😂Nä, skämt å sido, den här tatueringen betyder väldigt mycket för mig. Fick presentkort hos en fantastiskt duktig tatuerare av mina vänner efter en mc-olycka då jag skadade min axel allvarligt och valde då att göra denna skyddsängel🥰

Bilagor

• 9037673724082902344.jpg
    9037673724082902344.jpg
    445.4 KB · Visningar: 8
Kolla min okunskap här då:

”vafan finns det JB med äpplasmak eller?”

Edit: på ämnet så byter jag inte bild för det känns som att mitt konto börjar på noll. Är inte lika namnkunnig som Staafen.
Det finns bade Apple Persika Vanilj Jordgubb GamlaLov&Trapinnar och sakert en handfull fler smaker.

Brukar kopa ett tiotal flaskor och ta med hem som presenter.
Kostar oftast under $15 for 750ml.

Tillbaka
Topp