Crispie
Silver
Ja men det finns ju sånt folk som byter nick stup i kvarten också! Sjukt förvirrande. Jag har haft samma bild och nick sedan 2013. Lev och låt leva!Du får börja läsa lite, inte bara titta på bilderna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men det finns ju sånt folk som byter nick stup i kvarten också! Sjukt förvirrande. Jag har haft samma bild och nick sedan 2013. Lev och låt leva!Du får börja läsa lite, inte bara titta på bilderna.![]()
Men nästa år så får vi sikta på att nå halvvägs till sida tvåHehe, inte ens en sida sedan 1/1-2019…
Det säger väl endel om hur vi ser på våra avatarer här på forumet. Ditt bidrag uppskattades i alla fall!
Det gäller att passa på innan mars.Tydligen ok att byta klocka flera gånger om dagen, men inte avatar![]()
Cosa Nostra/klassisk maffiahierarki vore något!vad tycker du vi ska köra?
Jag har ett backstage foto av honom när han står svettig i linne, signerat. Köpt på fyllan för 700:- men jag får inte ha det framme för sambon.Efter en trevande start på Klocksnack 2021, med några olika bilder, landar jag nu i denna profilbild framåt
![]()
Upp med bild!Jag har ett backstage foto av honom när han står svettig i linne, signerat. Köpt på fyllan för 700:- men jag får inte ha det framme för sambon.
Jag har ett backstage foto av honom när han står svettig i linne, signerat. Köpt på fyllan för 700:- men jag får inte ha det framme för sambon.
Upp med bild!![]()
världsklass!
Den där måste du rama in och sätta upp!
Justja och hänger ju KS för ”artiklarnas skull”Du får börja läsa lite, inte bara titta på bilderna.![]()
Är bältesfärger något som kört förrut?vad tycker du vi ska köra?
Inte ens ett dygn höll det. Vi kör julbilden utan tomteluva. Some will still maybe call it fakeVi får se hur länge vi orkar, kanske i oändligheten, som min vän visar tecken på ♾![]()
Årets profilbild 2022.Inte ens ett dygn höll det. Vi kör julbilden utan tomteluva. Some will still maybe call it fake![]()
Självlysande dinka??Inte ens ett dygn höll det. Vi kör julbilden utan tomteluva. Some will still maybe call it fake![]()
Nej min vän! Alla ser väl att det är en 18k Chronomat som inte är fotoshoppad på migSjälvlysande dinka??![]()
Fasen va dåligt av mig..Nej min vän! Alla ser väl att det är en 18k Chronomat som inte är fotoshoppad på mig![]()
Tror tyvärr inte det där är en backstagebild. Minnet säger att det är från scenen där han hoppar i poolen med de röda träningskläderna och efteråt står och blir fotad av journalisten för sitt mod,
Säkert!Tror tyvärr inte det där är en backstagebild. Minnet säger att det är från scenen där han hoppar i poolen med de röda träningskläderna och efteråt står och blir fotad av journalisten för sitt mod,