Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina klockor. Speciellt Tunan!Bra tråd! Jag är fortfarande ny på Seiko och samlingen är under uppbyggnad
@Seikosthlm Är nyfiken på vad du har
@Seikosthlm äger inga klockor, han bara tar hand om dem tills nästa ägare dyker upp.Bra tråd! Jag är fortfarande ny på Seiko och samlingen är under uppbyggnad
@Seikosthlm Är nyfiken på vad du har
Vad tråkigt det låter men ligger mkt i det.@Seikosthlm äger inga klockor, han bara tar hand om dem tills nästa ägare dyker upp.
"You never actually own a Seiko. You merely look after it for the next random guy."@Seikosthlm äger inga klockor, han bara tar hand om dem tills nästa ägare dyker upp.
Månad?Vad tråkigt det låter men ligger mkt i det.
6306-7001 från 1976 äger jag iaf tillsvidare.
Oktober.
Hehe inte illa!! Riktigt bra hög.Blev ju en hög
Håller med! Alla är synkade också.Hehe inte illa!! Riktigt bra hög.
Haha ja vilket jävla projekt. Bra jobbat @Geparden .Håller med! Alla är synkade också.
Haha ja vilket jävla projekt. Bra jobbat @Geparden .
Faktisk det enda positiva med denna samlingsbild var att få dra igång alla och synka. Annars blev jag mest påmind vilken hoarder-mupp man e. Får ta det goda med det onda, som vanligtHåller med! Alla är synkade också.
Dagens Seiko samling:
Kommer nog att ändras inom en snart framtid...
Mvh
Micke
Vilken tung samling du har!!!Och familjen 7548/7c43:
Imponerande. Grym samling!Och familjen 7548/7c43:
Brutalt bra!Och familjen 7548/7c43:
Vilken tung samling du har!!!
Imponerande. Grym samling!
Tackar dudes! Dock blir man ju lite påmind om hur det har ballat ur på sista tidenBrutalt bra!