BluesmanV8
Guld
Pleximannen skrev:Den här hänger med över allt (edit: förutom dykning). Polering är en styggelse.
![]()
+1!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pleximannen skrev:Den här hänger med över allt (edit: förutom dykning). Polering är en styggelse.
![]()
80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
Otroligt nog så är det ingen Seiko iaf.. ;-)tim.stockholm skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
Finns väl en annan tråd där det avslöjasFifflio skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
tim.stockholm skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
Otroligt nog så är det ingen Seiko iaf.. ;-)
Skall du bli politiker ?Nu svarade du inte på frågan .....Vad har du på ingång?
haha
Orkar inte letaRber skrev:Finns väl en annan tråd där det avslöjasFifflio skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
tim.stockholm skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
Otroligt nog så är det ingen Seiko iaf.. ;-)
haha
![]()
Fifflio skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
Otroligt nog så är det ingen Seiko iaf.. ;-)tim.stockholm skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
haha
80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
haha
Hehe det blev en Orient Mako XL CEM75002D
![]()
Hehe. Jo det kommer en egen uppackningstråd.. Dinkan kommer om en 5 dagar möjligen från Tysklandmasterkiller skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Fifflio skrev:80talisten skrev:Om ca 5 dagar kan jag visa den....![]()
Vad har du på ingång ?!
Vad har du på ingång ?!
+1 på den frågan![]()
haha
Hehe det blev en Orient Mako XL CEM75002D
![]()
Grattis, MEN skaffa en egen tråd...![]()
McGyver skrev:Min nya Japan som dök upp igår!
Förbannat fin! Ref?Scaramanga skrev:Den här får vara med om mycket.
![]()
Rico skrev:Förbannat fin! Ref?Scaramanga skrev:Den här får vara med om mycket.
![]()
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Riktigt snygg faktiskt och till ett nästan löjligt pris på Amazon...
McGyver skrev:Riktigt snygg faktiskt och till ett nästan löjligt pris på Amazon...
Gav $50 + frakt, vilket jag tycker är löjligt billigt! Sen får man ju räkna med att ev. råka på tull och moms => ~+25% på priset.
Håller på att försonas med storleken (44mm) som jag inte riktigt är van vid och inte säker på att mina sparvhandleder klarar av!
Tyckte den var lite för "blingig" orginal - så den har idag fått sig en omgång med glasfiberborsten ()![]()
McGyver skrev:Gav $50 + frakt, vilket jag tycker är löjligt billigt! Sen får man ju räkna med att ev. råka på tull och moms => ~+25% på priset.
McGyver skrev:Riktigt snygg faktiskt och till ett nästan löjligt pris på Amazon...
Gav $50 + frakt, vilket jag tycker är löjligt billigt! Sen får man ju räkna med att ev. råka på tull och moms => ~+25% på priset.
Håller på att försonas med storleken (44mm) som jag inte riktigt är van vid och inte säker på att mina sparvhandleder klarar av!
Tyckte den var lite för "blingig" orginal - så den har idag fått sig en omgång med glasfiberborsten
![]()
(https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=6&t=4014)
Tull är vid typ 1400kr, men moms redan vid cirkus 320kr.yonsson skrev:McGyver skrev:Gav $50 + frakt, vilket jag tycker är löjligt billigt! Sen får man ju räkna med att ev. råka på tull och moms => ~+25% på priset.
Inte på $70. Tror gränsen ligger på $100, eller möjligtvis $70.
masterkiller skrev:----här är mina..
![]()
![]()
Och en 'mini' beater...
![]()
PS.Ta dessa bilder med glimten i ögat och få ingen moralpanik...