• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vit GMT-Master funnen!

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det roligaste är väl att alla som hyllats som kunniga om klockor schavotternas då de anser att den vita finns. Tydligen är Andrew Shear, och Hodinkee skojare och scharlatanerna nu.. Eller kan det vara så att det lilla vintagekotteriet här har fel.. För faktum är att inte @Per , @Aurum , @Davvan och resten har varit i närheten av att klämma på så mycket som dessa herrar och ursäkta om jag svär i kyrkan, har ens hälften av kunskapen..

Du behöver inte påpeka att det finns andra med större kunskap och insikt i vintagevärlden, det är en självklarhet. Det finns många orakel som hävdar att de träffat gud, men det är inget bevis för hans existens........jag tror på den vita valen när jag träffar honom mano a mano....
 
Senast ändrad:
Topp