• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Voit dykarklocka?

Hej
Jag har hittat en intressant dykarklocka som jag funderar att buda på. Jag känner till att Voit AMF är ett välkänt dykarmärke men hittar väldigt lite information om dessa klockor har sett dessa klockor ihop med Aqualung och Blancpain som är välkända och dyra klockor. Frågan är om någon vet något om vad dessa klockor kan vara värda ? Jag vill ju inte köpa den för ett överpris!
 

Bilagor

  • image.png
    image.png
    274.1 KB · Visningar: 113

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hej
Jag har hittat en intressant dykarklocka som jag funderar att buda på. Jag känner till att Voit AMF är ett välkänt dykarmärke men hittar väldigt lite information om dessa klockor har sett dessa klockor ihop med Aqualung och Blancpain som är välkända och dyra klockor. Frågan är om någon vet något om vad dessa klockor kan vara värda ? Jag vill ju inte köpa den för ett överpris!
Inget speciellt vad jag vet och den sitter i en generisk lite för ny boett. Lite kul tavla och logga, 2000kr om jag inte missar något?
 
Topp