Brogin
Silver
- Pris
- 800:- kr
- Returpolicy
- Inom 24 h om nåt är fel på klocka eller beskrivning.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Amphibia, 090661M med följande mått, bredd utan krona 41, höjd/L2L är 48, höjd 14 och 22 mellan bandhornen. Den är moddad enligt följande:
Cosmonaut cashback ( Gagarin)
Signed crown (med Vostok "B")
Neptune Bezel
Mesh bracelet (Vostoks signed)
Klockan och moddparts köpta nytt av mig Augusti 19 från Meranom och den är varsamt använd, enda jag kan se är små märken vid låset på armbandet. Annars utan anmärkning, riktigt fin. Orginal armbandet med följer och det är buret en kväll men inte kortat samt ett Zuluband som jag annvänt till klockan. Kommer med lätt skadad box och ryska papper.
Eftersom jag bytt krona och cashback så är klocksn öppnad men inte trycktestad efteråt, bara så ni vet. Priset är satt med tanke på skick och delarna som är bytta.
Frakt, PostNord "skicka lätt" ingår.
Referenser finns.
Cosmonaut cashback ( Gagarin)
Signed crown (med Vostok "B")
Neptune Bezel
Mesh bracelet (Vostoks signed)
Klockan och moddparts köpta nytt av mig Augusti 19 från Meranom och den är varsamt använd, enda jag kan se är små märken vid låset på armbandet. Annars utan anmärkning, riktigt fin. Orginal armbandet med följer och det är buret en kväll men inte kortat samt ett Zuluband som jag annvänt till klockan. Kommer med lätt skadad box och ryska papper.
Eftersom jag bytt krona och cashback så är klocksn öppnad men inte trycktestad efteråt, bara så ni vet. Priset är satt med tanke på skick och delarna som är bytta.
Frakt, PostNord "skicka lätt" ingår.
Referenser finns.