• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wasabi

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde en Tudor GMT Pepsi till @Wasabi i en utomordentligt smidig F2F affär med en hel del klocksnack som grädde på moset. Otroligt ödmjuk och trevlig personlighet som jag gärna gör affär med igen! 110% Good Guy!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en Omega Seamaster av @Wasabi
En mycket smidig och trevlig affär och en säljare som jag varmt kan rekommendera.
100%Goodguy i min bok 👍
 

Faydon

Breitling
Köpt en klocka av @Wasabi
Första köpet via klocksnack , och det gick väldigt bra.
Wasabi är trevlig och packade paketet bra.
Snabb på kommunicera. 100% good guy
 
Senast ändrad:

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Lifestyle av @Wasabi på distans. Super trevlig att ha och göra med 👏. Allt var helt enligt beskrivning. Rekommenderas varmt och givetvis 💯% GG i min bok!
 
Köpte en Squale av @Wasabi
Snabb leverans, otroligt trevlig och klocka precis enligt uppgift, kanske till och med bättre.
bra packat.
Rekommenderas varmt.
Hoppas få göra fler affärer med honom i framtiden
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka face-to-face av @Wasabi som skulle förmedlas till en vän - trevlig affär rakt igenom och erbjöds leverans med bil! 100% GG
 

Miroi

Breitling
Gjorde ett Byte f2f med Wasabi, väldigt trevlig kille. Affären gick smidigt och snabbt. Mer än 100% GG!!!!
 
Topp