Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var riktigt fint! Det blir inte tight med länkar alltså?Även köpt denna från Molequin men den rymmer 4..
Trodde inte den skulle svälja klockor på länk lika bra som den gör så jag får väl säga att jag är positivt överraskad.
![]()
![]()
Näe dom får plats trots att det är ett slim case. Men vill ändå ha en tub där jag har mina klockor med länk.Det där var riktigt fint! Det blir inte tight med länkar alltså?
Jag förstår! Hur mycket fick du lägga på det? Blev lite sugen faktiskt!Näe dom får plats trots att det är ett slim case. Men vill ändå ha en tub där jag har mina klockor med länk.
https://molequin.com/collections/watch-boxes/products/ultra-slim-4-khakiJag förstår! Hur mycket fick du lägga på det? Blev lite sugen faktiskt!
Bulang har liknande på rea..Tack! Hyfsat pris ändå.
Tack för tipset!Bulang har liknande på rea..
Fortfarande långt ifrån gratis dockTack för tipset!
Tack gör länken! Känns prisvärt utifrån bilder iallafall
Haha. Plastfuskskinn-bättre än äkta varan...Lyfter denna tråden med en fråga om ifall någon provat den watch roll som Prestige Watches säljer?
Om kvaliteten är ok så är det ju ett rätt bra pris tänker jag?
Watch Roll - Prestige Watches
![]()
Jojo, visst - men det där är ju vanligt sales talk. Det får man se igenom. Jag har nån sorts inbyggd spärr mot att betala nästan 5k för en sån här förvaringspryl, så då får jag nog hålla tillgodo med plastfuskskinn.Haha. Plastfuskskinn-bättre än äkta varan...
Finns bra rullar i fint skinn för under 3kJojo, visst - men det där är ju vanligt sales talk. Det får man se igenom. Jag har nån sorts inbyggd spärr mot att betala nästan 5k för en sån här förvaringspryl, så då får jag nog hålla tillgodo med plastfuskskinn.
Frågan var om nån klämt på dessa och kan komma med nån form av utlåtande?
Fortfarande mer än vad jag tycker är rimligt.Finns bra rullar i fint skinn för under 3k![]()
Bättre att köpa rullar med väggar som skiljer på klockornaOm man vill betala huggorm kan denna från Smythson rekommenderas:
https://www.smythson.com/eur/navy-panama-watch-roll-1011719.html![]()
Ja absolut - så där ska det se ut tycker jag.Bättre att köpa rullar med väggar som skiljer på klockorna
![]()
Bättre att köpa rullar med väggar som skiljer på klockorna
![]()
Det låter klokt, innerkudden på ovan är rätt spänstig så det går att ”spänna fast” den rätt hårt, beroende på handled såklart, men det är ju ändock förhöjd risk om det ska skumpa runt i en annan väska exv.Ja absolut - så där ska det se ut tycker jag.
Taskigt om kronan på den ena skulle repa boettsidan på den andra.
Kan tyvärr inte bidra med någon input på modellen du länkade men tänkte dela med mig utav denna som inte heller är så blödigt dyr:Jojo, visst - men det där är ju vanligt sales talk. Det får man se igenom. Jag har nån sorts inbyggd spärr mot att betala nästan 5k för en sån här förvaringspryl, så då får jag nog hålla tillgodo med plastfuskskinn.
Frågan var om nån klämt på dessa och kan komma med nån form av utlåtande?
Finns även för 69 dollares på Amazon via Mirage shop där
Den är verkligen superfin! Bra struktur och inte för hårda kuddar. Kör via klarna och om du under all förmodan inte gillar, så skicka bara tillbaka! Finns bara två kvar av ”Intro Rullen”.Lyfter denna tråden med en fråga om ifall någon provat den watch roll som Prestige Watches säljer?
Om kvaliteten är ok så är det ju ett rätt bra pris tänker jag?
Watch Roll - Prestige Watches
![]()
Vart har du köpt den rullen?Bättre att köpa rullar med väggar som skiljer på klockorna
![]()
Jag köpte inte därifrån jag köpte den här på Klocksnack.Vad fick du pynta totalt?
Denna recension ser ej bra ut dock. Klockor som glider upp samt för stora kuddar?
Ronald M. Kelly
3.0 out of 5 stars Espresso Brown 2-watch case...just OK w/issues
Reviewed in the United States on December 22, 2020
Color: Espresso Brown 2-watch caseVerified Purchase
Espresso Brown 2-watch case Is nice with excellent packaging. My main concern is that contrary to the description, watches really are way too loose and slop around in the enclosure. There is roughly 1/2” to 5/8” where the watches will slide up and down the sides in each compartment. I noticed immediately when I snapped up the case and when turned upside down, both watches hit the top of the inside of the case. If your using this for 5K $ and up watches...they should be much more secure.
There should also be more padding inside if they are going to slide around inside. I don’t like unnecessary scuff marks on my watches.
As other reviewers have stated, the pillow size is a bit large. My watches are sized for 7 1/2” and they barely fit. Good luck if smaller.
Otherwise these are decent for the price, but I don’t think I’d buy one again. Just my honest opinion.
Vart har du köpt den rullen?