• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Watch winder 8 + 9

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
1,700 SEK
Returpolicy
Ja, om något inte överensstämmer med min beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Då jag har hittat en annan lösning för min klockförvaring, som passar mitt begränsade utrymme bättre, har jag bestämt mig för att sälja min watch winder.

Då lådan inhandlades för ca 6 månader sedan är lådan exteriört i nyskick, på insidan har några läderband färgat av sig på några få ställen. Detta är dock inget som syns när man förvarar klockor i lådan. För själva winder-funktionen finns det fyra separata platser (2x klockor). Funktionerna för dessa kan styras individuellt med vred tätt intill platserna. Lådan har alltså utrymme för 8 uppvridande klockor och 9 för ren förvaring.

Uppdragningsfunktionerna kan ställas in enligt följande:
Läge 1: Windern är avstängd.
Läge 2: Windern roterar medurs i 2 minuter, vilar i 6 minuter och upprepar sedan cykeln.
Läge 3: Windern roterar moturs i 2 minuter, vilar för 6 minuter och upprepar sedan cykeln.
Läge 4: Windern roterar medurs 2 minuter, vilar för 6 minuter, roterar sedan moturs 2 minuter, vilar för 6 minuter och upprepar sedan cykeln.
Läge 5: Windern roterar medurs i 5 minuter, moturs i 5 minuter, upprepar cykeln i 3 timmar, och vilar sedan i 9 timmar innan programmet startar om igen.

Övrigt:
  • Lådan kan låsas med medföljande nyckel
  • På Baksidan sitter en strömbrytare.
  • Mått: 64 cm x 28 cm x 17cm
  • Manual medföljer

Då låda är förhållandevis otymplig tror jag att affär enklast görs upp i Stockholmsområdet F2F. Frakt kan vi såklart lösa om någon skulle önska det.

Priset jag önskar är 1,700 SEK.

Vänligen
Christopher

IMG_0480.jpg

IMG_0481.jpg
 
Topp