• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Watchfinder

Intresserad av en klocka via Watchfinder och undrar vad som gäller med tull & leverans? Finns det prutmån på utsatt pris?

Med vänlig hälsning,
Simon

Har gjort en affär med Watchfinder under Coronasäkra förhållanden. Supertrevlig, pålitlig och kommunikation med vändande post. Jag hoppas vi får chansen att göra fler affärer!!! 110% rekommenderas!!!

Skriver redan nu. Sålt vintage Rolex.
Klockan är på väg till denna exemplariske köpare. Riktigt trevlig att göra affärer med, med snabb, enkel och tydlig kommunikation. Dessutom förstående inför att jag missade att skicka med lite serviceunderlag som var överenskommet att det skulle ingå. Vilket jag så klart fixar omgående.
Rekommenderas!!

Köpt klockrelaterat tillbehör av @Watchfinder på distans. Mycket smidig affär, god kommunikation, snabb hantering och objektet enligt beskrivning. 100% GG, rekommenderas starkt!

Köpte en klocka av lite dyrare modell på distans av @Watchfinder , med betalning i förskott. Bra beskrivning, bra kommunikation, paketet skickades direkt och allt var som utlovat. Inga konstigheter. Rekommenderas!

I torsdags klockan 06.30 hoppade jag in i bilen och begav mig till ett soligt Värmland för en f2f- affär med @Watchfinder

En smidig och mycket trevlig affär med honom, rekommenderas 8 dagar i veckan. Kan bli fler affärer med honom.

/BAAL

Jag har i veckan köpt en eftersökt prestigeklocka F2F av Watchfinder. Kommunikationen var klar, tydlig och trevlig. Jag har det allra största förtroende för honom, och skulle inte tveka att göra flera affärer framöver. 100 procent GG.

Var igår och träffade @Watchfinder för köp av en 126610LV med förskottsbetalning. Allt var som utlovat samt lätt och trevlig person att ha att göra med! Inte sista gången jag gör affärer med honom!

Köpte just en TudorFXD (Svart) av Watchfinder. Allt var toppen och inga problem med kommunikation, betalning eller leverans. GG

Tillbaka
Topp