• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchmywatch

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
SD ska ju inte ha chamfers.....om nu det spelar någon roll....runt lughålen ser det lite väl insjunket ut? Suben är i så fall lite roligare......men jag hade stört mig på trötta bezeln....
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jerome är en good guy. Inga problem alls.

Kan tyvärr inte hjälpa dig med safirrollarna. :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
SD ska ju inte ha chamfers.....om nu det spelar någon roll....runt lughålen ser det lite väl insjunket ut? Suben är i så fall lite roligare......men jag hade stört mig på trötta bezeln....
Vadå ska inte ha?
Något du bestämt dig för? ;)

Dwellern har små fasningar.

Håller dock med om att den hos watchmywatch Ser mjuk ut vid lugghålen och har kanske inte det roligaste caset.

Bilder på ett bra case.

image.jpg
image.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Så Jeromes har ett dåligt case? Kom igen.. Den är polerad som framkommer av beskrivningen men om det är dåligt så undrar jag vad ni tycker om 95%+ av sportrollarna här på forumet. Helt snurrigt om allt som inte är orört är dåligt.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Så Jeromes har ett dåligt case? Kom igen.. Den är polerad som framkommer av beskrivningen men om det är dåligt så undrar jag vad ni tycker om 95%+ av sportrollarna här på forumet. Helt snurrigt om allt som inte är orört är dåligt.
Jag står fast vid att det inte är det roligaste caset. Sa aldrig att den var dålig.. ;)

Och vad gäller klockorna på forumet, så är säkert mer än 95% inte topp.
 
  • Like
Reactions: Per

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Kan hålla med om att den kanske inte är 100%. Den är för mig riktigt bra med helt okej form till skillnad från de allra flesta. Inte tvärenkelt att hitta bättre trippelsexor idag.

Försöker bara mana till lite lugn då folk i största allmänhet antingen tycker att dåligt är bra eller att bra polerat men med rätt form är dåligt. :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kan hålla med om att den kanske inte är 100%. Den är för mig riktigt bra med helt okej form till skillnad från de allra flesta. Inte tvärenkelt att hitta bättre trippelsexor idag.

Försöker bara mana till lite lugn då folk i största allmänhet antingen tycker att dåligt är bra eller att bra polerat men med rätt form är dåligt. :)

Äh.....hets råder och det är bara att hänga på.....bidra till hysterin.......vi talar om en unpolished bubbla.....på väg att bursta....
Tycker inte caset var så kul, fulaste som finns med handfats luggholes.... men fasningarna verkar ju vara korrekt.....I stand corrected....
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Äh.....hets råder och det är bara att hänga på.....bidra till hysterin.......vi talar om en unpolished bubbla.....på väg att bursta....
Tycker inte caset var så kul, fulaste som finns med handfats luggholes.... men fasningarna verkar ju vara korrekt.....I stand corrected....
Vi har bara olika pet peeves. :)
 
Topp