Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå in på tex Cartiers hemsida, under garantier kan man läsa att de inte godtar en klocka som äkta, om den ej sålts via auktoriserade butiker eller Cartiers egen hemsida. Watch on Watch är inte aktoriserad. Alltså ljuger dessa klockbutiker på nätet, ingen av dem är auktoriserad förutom Cartiers egen. Känns helt idiotiskt att lägga 10000 tals kronor på en klocka som inte är garanterat äkta. Hur svårt är det att vända sig till tillverkaren och kolla upp butiken först innan man handlar?
Jag ser ingen anledning att handla från dem, skall du köra grått kör lika gärna billigaste möjliga tillförlitliga säljare i Italien.Är man en idiot om man handlar från nätet, typ watchonwatch eller uret?
Gråhandlare brukar som sagt få sina klockor stämplade och färdiga från AD. Gråhandlaren är en mellanhand.Men handlar inte WOW av AD? Har för mig att dom ringer runt bland olika AD för att sedan köpa den av den billigaste.
Ingen vet vad som kan vara fel?Ingen som har nyligen gjort en beställning från Watchonwatch? Jag försökt två gånger idag att lägga en beställning men ingen har gått igenom står bara och laddar hela tiden.
Skit i det företaget, det är inte värt. För ett år sedan gick de igenom rekonstruktion etc, förvisso sanslöst trevlig ny Vd etc, men det känns inte som det är så jävla välskött tyvärr.Ingen vet vad som kan vara fel?
fick du klockan du beställde av dom?Skit i det företaget, det är inte värt. För ett år sedan gick de igenom rekonstruktion etc, förvisso sanslöst trevlig ny Vd etc, men det känns inte som det är så jävla välskött tyvärr.
Fick fel klocka, sen så var det så att den jag ville ha ej gick att få tag på. Var ju inga problem med frakt och få pengar tillbaka etc, fick pengarna tillbaka innan jag postat m.m. De är inget skumrask-patrask, men gråhandlare är fan inte värt det om klockan går att få tag på hos AD eller på KS. Jag kommer aldrig handla genom någon annan kanal än AD eller på köp och sälj här.fick du klockan du beställde av dom?
Samma här för ett tag sedan...2-3 veckor tillbaka. Jag ringde då för att kolla. Kom till en kille som sa typ "att bolaget inte längre fanns".Apropå WatchOnWatch, nån som vet om de har lagt ner verksamheten?
Kommer inte in på hemsidan sen ett tid tillbaka.
Okej, misstänkte nästan det. Tack för infon!Samma här för ett tag sedan...2-3 veckor tillbaka. Jag ringde då för att kolla. Kom till en kille som sa typ "att bolaget inte längre fanns".
Jag har köpt från Uret.se, de skrev på hemsidan att det skulle ta 2-8 veckor ifrån beställning (som de verkar ha som standard på sina klockor) att få klockan.
Beställningen gick iväg 9 april till Uret. 10 april så beställdes klockan från leverantör. Då blev leveranstiden uppdaterad till "mellan 4 maj och 3 juli" Dvs upp till 12 veckor.
Nu har det gått ytterligare 4 veckor. Dvs totalt 16 veckor och när jag ringer till Uret.se så säger de att de inte har en aning om när den kommer.
Första och sista gången som jag beställer ifrån uret.se.
/Aldrig mer dumsnål
Aha! Förklarar "Internal Error" som dyker upp när jag försöker gå in på hemsidan. Then I know. Tack!Samma här för ett tag sedan...2-3 veckor tillbaka. Jag ringde då för att kolla. Kom till en kille som sa typ "att bolaget inte längre fanns".
Trist sånt där. Är det nån speciellt populär modell kanske? Då får nog Uret svårt att få tag i dem. Har själv bara köpt klockor de haft i lager och då har de (av förklarliga skäl) kommit rätt snabbt och till bra pris.Jag har köpt från Uret.se, de skrev på hemsidan att det skulle ta 2-8 veckor ifrån beställning (som de verkar ha som standard på sina klockor) att få klockan.
Beställningen gick iväg 9 april till Uret. 10 april så beställdes klockan från leverantör. Då blev leveranstiden uppdaterad till "mellan 4 maj och 3 juli" Dvs upp till 12 veckor.
Nu har det gått ytterligare 4 veckor. Dvs totalt 16 veckor och när jag ringer till Uret.se så säger de att de inte har en aning om när den kommer.
Första och sista gången som jag beställer ifrån uret.se.
/Aldrig mer dumsnål
Fått klockan än? Vad var det för klocka?
Trist sånt där. Är det nån speciellt populär modell kanske? Då får nog Uret svårt att få tag i dem. Har själv bara köpt klockor de haft i lager och då har de (av förklarliga skäl) kommit rätt snabbt och till bra pris.