• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

WATCHOUT EVENT 2019

Nymans Ur 1851

Företag
Forumsponsor
Pledge Member
Nymans Ur 1851 och KRONS välkomnar Er till Nordens största och mest exklusiva klock- och smyckesevenemang - Watchout Event 2019.
Världens främsta klockvarumärken inom lyxsegmentet visar de allra senaste nyheterna
och sina spektakulära hantverk.

DATUM: 18 oktober
TID: 12:00 – 15:00
PLATS: Grand Hôtel, Vinterträdgården. Ingång via Royalentrén, Stallgatan.

Fri entré utan föranmälan, dock krävs uppvisande av giltig legitimation.

Läs mer >

Kanske släpar med barnvagnen, jag är ju ändå föräldraledig :)
Edit: har barnkalas på söndagen, blir mördad av sambon om jag går på klockrent dagen innan.. Tyvärr :(

Senast ändrad:
Riktigt kul, skulle gärna gå men har svårt att komma ifrån mitt på dagen. Lämnar in ett önskemål om kvälltid eller helgdagar till nästa år :)

Hur gick tankarna när tiden bestämdes?

majoriteten jobbar ju dessa tider

Riktigt kul, skulle gärna gå men har svårt att komma ifrån mitt på dagen. Lämnar in ett önskemål om kvälltid eller helgdagar till nästa år :)

Det är ju redan Watchout evenemang på kvällarna men då gäller inbjudan från annat håll.
Ser detta som ett extra tillfälle att få möjlighet att kika på godsakerna.

Det är ju redan Watchout evenemang på kvällarna men då gäller inbjudan från annat håll.
Vi vanliga dödliga jobbar dessa tider, uppenbarligen gäller inte detta aven
Gäller tydligen inte alla om det är specialinbjudan, vi vanliga dödliga jobbar fortfarande de publika tiderna

Vi vanliga dödliga jobbar dessa tider, uppenbarligen gäller inte detta aven

Gäller tydligen inte alla om det är specialinbjudan, vi vanliga dödliga jobbar fortfarande de publika tiderna
Njae... Eventet dagtid gäller ju för alla. Man får såklart ta ledigt från jobbet vilket man bör kunna med lite framförhållning.
Eventet kvällstid måste man däremot ha inbjudan till.

Njae... Eventet dagtid gäller ju för alla. Man får såklart ta ledigt från jobbet vilket man bör kunna med lite framförhållning.
Eventet kvällstid måste man däremot ha inbjudan till.
Perfekt när man har mycket semesterdagar som jobbet vill att man ska ta ut. :)
Är ju såklart inte alla som har det så...

Ledighet fixad. Tar tåget upp för att hänga på låset kl 12. Alltid trevligt att besöka Stockholm och titta på klockor. Hoppas att träffa trevliga KS medlemmar. Brist på KS pins så jag kör på utklädnad.
412Gl0RJDjL._AC_SY400_MSAWEBPEXP_.jpg

Köper inte tillräckligt på Krons eller Nymans för en kvällsinbjudan. Men på dagtid fredag kommer jag!

Tillbaka
Topp