Barricello
Guld
Härligt!Och så han vi på lite övertid springa igenom Rolex och Tudor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul kväll helt klart![]()
Hur kändes dessa 3 timmar? ..han ni med allt? bör man börja med sina "must visit" montrar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt!Och så han vi på lite övertid springa igenom Rolex och Tudor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var knappt. Vi missade/glömde bort tex Ulysse Nardin. Omegas monter var så full att vi bara hastade förbi den. Sen satt vi nog nästan en timme hos Breguet för det var så trevligt och intressant.Härligt!
Hur kändes dessa 3 timmar? ..han ni med allt? bör man börja med sina "must visit" montrar?
Fast jag vill inte ha någon kvällsbiljett. Jag går hellre dagtid. Frågan var vilka som får och inte får och att det inte enbart är kopplat till att du är en bra kund.Måste tjata också!
Grymt. Fanns en del att kolla på helt klart. Ser jag fram emot!Och så han vi på lite övertid springa igenom Rolex och Tudor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breguet. Nu snackar vi. Vilka klockor. Vilket mottagande vi fick. Satt inne hos dem och pratade klockor, drack mer skumpa och fick testa de mest utsökta konstverk. Min fru gick igång minst lika mycket som mig.
-”Varför har du ingen Breguet än?!” var hennes fråga och snarare kontenta efter det besöket![]()
Ångrar att jag inte testade lite Rolex. Explorern som jag var mest sugen på var ju dock inlåst i nåt displayskåp.Mycket trevligt @Nymans Ur 1851
Vart en snabb visit. Inte allt för mycket bilder men bjuder på denna, som definitivt ligger på topp 3 listan..![]()
Priset för trevligaste monter går annars till![]()
Det är inget fel alls på digYes helt slut i fötterna efter detta, tiden gick fort - mest för att förklara inhouse verk för mitt sällskap - tror det gick hem.
Förutom visningstjejen på TAG Heuer som jag tog diskussion med.
Gick igång på denna. Vad är det för fel på mig![]()
![]()
Chopard Alpine EagleFanns något ”alpin” bredvid breitlings monter, någon som vet vad det är eller fick någon information av dem? Oklart vad dem hette dock, någon får gärna fylla i.
Chopard Alpine Eagle
Tack!Fick nån någon information av dem?
Håller med!! Den var oförskämt bra!!Dagens bästa enligt mig.. otroligt fin och satt riktigt bra på handleden. Ett märke jag har dålig koll på. Modellen heter Chopard Alpine Eagle. Fina detaljer och magisk urtavla
![]()
![]()
![]()
![]()