• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchpeak

Code

AKA Vincent B
Sålde en Tudor black bay ifrån 2017 (nya inhouse) till Watchpeak. Mycket trevlig person. Och ser fram emot framtida affärer. Helt klart, 1000% goodguy.
 

Code

AKA Vincent B
Tack igen för en snabb och smidig affär. Denna gång en Rolex via dig till din vän. Och som vanligt trevlig pratstund. Samt 1000% Goodguy.:)
 

AndersWide

Breitling
Köpte en 16570 av watchpeak, allt stämde överens med beskrivningen och han följde upp paketet väldigt bra, det var väldigt bra inpackat.
Tack för en smidig handel, absolut GG!
 

ted

Omega
2-Faktor
Köpte en rolex och sålde en bratte f2f med @Watchpeak
Bra kommunikation, enkel och smidig att göra affärer med. 100%goodguy.
Att det dessutom var en trevlig prick gör det bara bättre :):):)
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av Watchpeak (Mathias). Väldigt trevlig och tillmötesgående. Blev en riktigt trivsam stund med klockprat och en affär som kändes superbra! Utan tvekan en good guy, skulle definitivt göra fler affärer med honom om tillfälle bjöds.
 

Wilmer1894

Breitling
Passade under ett besök i huvudstaden på att både köpa och sälja av Watchpeak. Trevlig dialog rakt igenom samt smidigt och professionellt genomförande. 100% good guy! Rekommenderas! :)
 

ThePOL

Omega
Ett försenat omdöme.
Jag mötte upp Watchpeak i huvudstaden för en Rolex bytesaffär, Vi satt oss på ett fik och prata klockor och gjorde sedan en smidig affär.
Jätte trevlig herre som jag gärna fortsätter göra affärer med! :rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
 

mjelker

Breitling
Köpt en omega 2296.80, mycket bra skick och packat professionellt. Watchpeak är mycket trevlig och det blev även lite klocktjöt ;) Jag gör gärna fler affärer med Mathias!
GG!
 

Nortman

Omega
Sålt en IWC Ingy till Watchpeak, myket trevlig pratstund och seriös hantering all round! 100% goodguy i min bok! Gör gärna affärer igen!
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär i 100K-segmentet mellan två Rolex. Supertrevlig pratstund om allt ifrån bransch till objekt. Gör gärna affär igen och rekommenderas varmt. 10/10!
:)
 
Köpt en fin 1680 av denne herre över en kopp. Trevlig som bara den och super noggrann i ditt beteende. Jag skulle definitivt göra fler affärer med honom. 100% GG..
 
Topp