• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har köpt på distans av Weberg och rekommenderar honom till 100%. Skicket var precis som beskrivet och han var mån om att beskriva skicket nogrant både i text och med bilder så att det inte skulle uppstå några överraskningar. Tummen upp!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Sålde idag en Rolex Datejust 16013 till Weberg. Vi hade ett trevligt och givande möte om klockor i allmänhet men Datejust i synnerhet.
Mycket kunnig, trevlig och seriös köpare. Inget krångel.
Säljer gärna till honom igen, men skulle inte heller tveka att köpa av honom. 100% Good Guy!
 
Köpt en vintage-Omega av Weberg. När det visade sig att boetten var utbytt erbjöds jag köpa en annan Omega i stället, helt utan problem. Väldigt smidig affär och trevlig kontakt under tiden. Helt och hållet goodguy!:)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag sålde en Datejust. Rak och trevlig kommunikation. Snabb att ta beslut. Så långt från nojig som man kan vara. Klar Goodguy!
 
Topp