• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Wempe Iron Walker Quartz, 40mm

-JL-

Rolex
2-Faktor
Pris
14500
Returpolicy
Ingen ångerrätt då pengarna går rakt in i nästa klocka men skulle ngt vara galet så löser vi det såklart
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min Wempe Iron Walker. En i min mening grymt välbyggd klocka och länk utrustad med ett Chronometer certifierat HAQ verk. Under 10mm i tjocklek och en boettform som smiter fint runt handleden gör den väldigt lätt att bära.
Kolla gärna recension på tuben (dock automat men samma boett/länk)
Jag köpte klockan i Januari förra året men har inte använt den mycket, det går säkert att hitta ngn hairline om man letar men i stort sett nyskick. Självklart fullset.
Jag gav drygt 19k för den och släpper den nu för 14500kr.

703AB9FD-8990-4202-899D-6CA5D2891D79.jpeg



8EFBBFF0-28BB-4F1A-AC36-EB900A0721CF.jpeg



93EF9F01-F62F-497A-9909-B5059BC93E14.jpeg
 
Topp