Det gick förträffligt. Det är den som syns på bilden ovan på min arm.
Jaha där ser man. Men hur var det med insertet och tavlan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gick förträffligt. Det är den som syns på bilden ovan på min arm.
Det var finemang. The real mccoyJaha där ser man. Men hur var det med insertet och tavlan då?
Det var finemang. The real mccoy
Håll i hatten - den är moddadMen vänta lite, det finns väl ingen blå stål sub. Den måste vara moddad? Eller har den en egen ref?
Men vänta lite, det finns väl ingen blå stål sub. Den måste vara moddad? Eller har den en egen ref?
Håll i hatten - den är moddad
Finns nog bara 116619lb som är blå och vitguldMen vänta lite, det finns väl ingen blå stål sub. Den måste vara moddad? Eller har den en egen ref?
Går det att göra hos AD eller sparkar de bakut?Korrekt, en vanlig SubC moddad med ring och tavla från vitguldarn...
Håller medDet är egentligen egalt. Jag tycker den är bajsfin.
Håller ej medPå det glada 80-90 talet gick det väl att göra sånt. Då Rolex var ett dyngmärke och Sergio Tacchini var kung.
Att Sergio var kungOm vad?
Att Sergio var kung![]()
Som tur är så slipper vi Sergio nu för tiden...Hehe, Sergio täljde guld på sin försäljning av skor, parfym och klockor under 80 talet
Som tur är så slipper vi Sergio nu för tiden...
Går det att göra hos AD eller sparkar de bakut?
Jag kan tänka mig att Rolex knappast skulle uppskatta att en AD sätter "exklusiva" tavlor i vanliga stålklockorna då det även handlar om image och prestige. Många som köper den 116619LB gör det just för att en liten skara som vet, vet. Om varje ägare av stålsub skulle få modda fritt skulle ju exklusiviteten i att ha just en 116619LB sjunka markant. Även om den är en diskret modell har den fortfarande en unik igenkänningsfaktor. Jag själv hade nog kännt att det blivit en Nästanklocka och knappast velat svara NEJ på den eviga frågan "har du en vitguldssub"?
Vet ju att Singular har haft en spännande tanke på det omvända i att köpa en 116619LB och sätta i en svart tavla från stålmodellerna. DET är diskret!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Från rätt sida av myntet så är tanken god. En stålsub med blå tavla och ring är ju snyggt.
Men det är ju lite som att sätta ferrarilogga på en volvo. Typ.
Om man ändå ska göra det, så kan man ge fan i att polera mittlänkarna iallafall.![]()
OväntatLätt den rosa!!!
Jag gillar pastellfärger, what can I sayOväntat![]()