Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte precis skriva det - det är det vi tjatar om varje dag här på forumet.Håller helt klart med, även om det kanske inte direkt var någon nyhet.
+1Tänkte precis skriva det - det är det vi tjatar om varje dag här på forumet.
En i bilen, en på jobbet, en på stammishaket, en hos föräldrarna, en under kudden...Killn erkände ju att han glömde klocka ibland. En poser alltså.
Alla här har väl en allround-extraklocka i bilen om det av någon katastrofanledning inte skulle komma med en klocka på morgonen?
Inte än, men det står på att-göra-listan att ha en extraklocka på jobbet. Det om något är väl ett perfekt användningsområde för kvartsKilln erkände ju att han glömde klocka ibland. En poser alltså.
Alla här har väl en allround-extraklocka i bilen om det av någon katastrofanledning inte skulle komma med en klocka på morgonen?
Vadå man sover väl alltid med klocka påKilln erkände ju att han glömde klocka ibland. En poser alltså.
Då kan du ju repa tjejen/killen bredvid :/
Vadå man sover väl alltid med klocka på
Jag förstår inte hur man kan missa att ta på sig dagens klocka. Det är ju en höjdare att luta sig över klocklådan varje morgon och välja ut vilken som ska få äran att följa med på dagens äventyrKilln erkände ju att han glömde klocka ibland. En poser alltså.
Min sambo har överlevt änsålänge iafDå kan du ju repa tjejen/killen bredvid :/
+1 på denna!Alltid njutningsfullt att se någon som undrar "Varför man ska ha klocka, man har ju mobilen???" plocka av sig handskar och fippla upp telefonen på vintern.
Du skämta aprillo, men senast igår var jag hemma hos päronen på middag & paddling med gubben och tanken slog mig att "Fan, här borde man ha en extradinka. Tänk om jag hade dykt upp med en vintage eller något med kass WR?". Har även en extra G-shock i fjällstugan om jag skulle råka ta med mig någon tung pjäs inför vandring eller något delikat för skidåkning. Samt en G-shock i stridspackningen.En i bilen, en på jobbet, en på stammishaket, en hos föräldrarna, en under kudden...