• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wi

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Köpt en Speedy av Wii. Mycket bra kommunikation och klanderfri frakt! Allt stämde som vi pratat om. Kan rekommendera Wii :)!
 
  • Like
Reactions: Wii

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en handgjord strap till Wi. Bra och trevlig kommunikation
och snabb betalning. Hundra procent God Guy!! :)
 
  • Like
Reactions: Wi

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sålde klocka i 35'-klassen till Wi.

Wi är en kille jag litar fullt ut på och får mina varmaste rekommendationer. Deal with confidence!
 
  • Like
Reactions: Wi

Silon

Omega
Köpte en datejust 1601. Beskrivningen stämde väldigt bra. Klockan var i riktigt fint skick. Riktigt trevlig och smidig att göra affärer med. Tummen upp!
 
  • Like
Reactions: Wi

mosse

Omega
Inte för att denna trevliga herre behöver fler vitsord, men bidrar gärna ändå!
Mycket väl genomförd affär med snabba svar och mycket snabbt skickande av min nya klocka.
Rekommenderar Wi till 100%!
 
  • Like
Reactions: Wi

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till Wi. Tog typ 3 minuter från att annonsen lades ut till att pengarna swishats! Väldigt snabbt och smidigt!

Solklar goodguy :)

Tack för en trevlig affär!
 
  • Like
Reactions: Wi

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Sålde ett par skor till @Wi, riktigt smidig och snabb affär. Inga problem med betalningen, trevlig herre också. Helt klart 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: Wi

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Sålde precis en Bolm daylight till @Wi och det var en mycket smidig affär. Lite skönt snack om DDs hann vi med också. Gör gärna affärer igen.
 
  • Like
Reactions: Wi

WilleK

Omega
Agerade mellanhand när min kollega köpte en DJ av Wi. Smidig affär och Wi tog väl hand om min kollega som var en förstagångsköpare. Rekommenderas.
 
  • Like
Reactions: Wi

Wi

NLA
2-Faktor
OBS!

Det har kommit till min kännedom att en användare på Tradera har lagt upp annonser på en Rolex Submariner till underpris (20-40k) och har vid kontakt hänvisat till denna referenstråd. Det är inte jag som annonserat, utan det rör sig om en blåsning. Personen har även hackat sig in på mitt klocksnackkonto och skickat PM där han sedan hänvisat till mailkontakt för att avsluta affären.

Admin är kontaktade och jag har nu kontroll över mitt klocksnackkonto igen.
Skulle ni vara i kontakt med någon som utger sig vara mig på Tradera eller någon annan hemsida, var god kontakta mig via PM på Klocksnack.
 

AM2PM

Breitling
Köpte en DD tavla av Wi! Bra kommunikation! tavlan var som beskrivet och trevligt surr.
Hoppas vi gör fler affärer framöver rekommenderas starkt!
 
  • Like
Reactions: Wi

Chad

Rolex
Köpt av @Wi på distans. Smidig affär trots omständigheter utanför vår kontroll (läs: DHL express Sverige suger).
Klocka precis som utlovat. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: Wi
Topp