• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Wishlist kombo Max 100tkr

Leker vi att man är klocklös sedan innan?

Isåfall hade jag köte de klockor jag har på mig oftast redan...

Speedy Pro (ny):
jvcKyNK.jpg

116364 (beg)
I020rF9.jpg

jag vet inte varför, men vita urtavlor har jag alltid haft svårt för.

Kanske skulle satsa på en klocka istället och bygga därifrån, då kommer man upp lite högre i nivå direkt.

Vilket objekt kan vara värdeskapande på sikt?

jag vet inte varför, men vita urtavlor har jag alltid haft svårt för.

Kanske skulle satsa på en klocka istället och bygga därifrån, då kommer man upp lite högre i nivå direkt.

Vilket objekt kan vara värdeskapande på sikt?
Det vet ingen. Bättre är att titta på något du känner dig bekväm med prismässigt och räkna med en viss värdeminskning istället. Känns det fortfarande värt det? Då kan det vara en klocka för dig.

Två i princip likadana klockor? Dykare i stål med oysterlänk. En gammal och en modern?
Om det rockar din båt..
Men varför inte nöja sig med en och sedan se vad du känner för näst?
Två till synes likvärdiga klockor, men ändå olika. Sportstål i form av plexi och safir är lätt en duo som faller mig i smaken.

Speed.jpg

En Speedmaster på länk (Som tydligen är bland de vanligare valen enligt tråden) samt en Railmaster som då gör sig bättre utan länk enligt mig. Bilderna uppenbart snodda.
Rail.jpg

Tillbaka
Topp