• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wizzo

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Wizzo vilket gick väldigt smidigt, önskade sedan göra en retur vilket även det löstes på ett bra sätt så 1000% GG i min bok! :D
 

MattiasKV

Cartier
Köpte en klocka av Wizzo och är helnöjd med såväl klocka som säljare! Trevligt snack, en klocka som höll vad den lovade och som var förpackad enligt konstens alla regler. Wizzo är 100% GG i min bok!
 

Ludger

Omega
Köpte en klocka av @Wizzo på distans. Allt fungerade smidigt, vi kom enkelt överens om detaljer och jag fick klockan med posten på någon dag. Jag kan verkligen rekommendera @Wizzo som säljare
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @Wizzo. Bra kommunikation och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte ur på distans. Allt ifrån kommunikation till leverans och beskrivning av varan har varit 100%ight. Gör gärna affär i framtiden 👍🏽
 
Topp