Nilzén
Silver
- Pris
- 3200
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
Uppe igen då köpare dragit sig ur.
För att göra plats i lådan (och för att jag redan har en till Wolbrook) söker denna praktpjäs ett nytt hem.
Alla relevanta specs och nypriset hittar du här:
wolbrook.com
Diameter 40 mm.
Mitt ex är från förstaupplagan 2020 men MYCKET sparsamt använt, och epitetet "nyskick" känns inte förslösat här. Bilderna är en del av beskrivningen.
Ingår gör allt som kommer med vid nyköp inklusive alla länkbitar, boxar, cert och orginalläder.
Har inga invändningar på gången.
Referenser på mig har ni här:
klocksnack.se
Byten? Inte så troligt, men testa mig, ibland är jag lättledd...
Swish regerar.
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord Skicka Lätt. Andra fraktalternativ enligt köparens önskemål och på dennes risk och bekostnad. F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan ordnas.
Tack för uppmärksamheten och för KS!
För att göra plats i lådan (och för att jag redan har en till Wolbrook) söker denna praktpjäs ett nytt hem.
Alla relevanta specs och nypriset hittar du här:
Skindiver WT Automatic Bracelet Watch Two-Tone Black Dial
This Skindiver WT Automatic two-tone watch features a black dial with BGW9 Super-LumiNova, a sapphire glass and a steel case - water resistant to 100m. This two-tone automatic watch - powered by the Japanese automatic movement Citizen 8315 - is presented on a one-piece black vegetable tanned...
Diameter 40 mm.
Mitt ex är från förstaupplagan 2020 men MYCKET sparsamt använt, och epitetet "nyskick" känns inte förslösat här. Bilderna är en del av beskrivningen.
Ingår gör allt som kommer med vid nyköp inklusive alla länkbitar, boxar, cert och orginalläder.
Har inga invändningar på gången.
Referenser på mig har ni här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
Byten? Inte så troligt, men testa mig, ibland är jag lättledd...
Swish regerar.
Priset inkluderar spårbar frakt med PostNord Skicka Lätt. Andra fraktalternativ enligt köparens önskemål och på dennes risk och bekostnad. F2F längs axeln Göteborg-Norrköping kan ordnas.
Tack för uppmärksamheten och för KS!
Bilagor
Senast ändrad: