• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilzén

Cartier
Ja, jag vet, störigt som med kickstarter-promotande här, men ibland dyker det upp guldkorn. Personligen tycker jag t ex att Baltic watches är bra, och nu har jag nosat upp dessa som jag tycker är värda en diskussion i alla fall. Snygg klocka. Värdig reissue. Bra story och vettiga specs. Jag har tingat em automatare. Obs! Jag har inget med kampanjen att göra!

Bring Back Neil Armstrong's Forgotten Mechanical Watch, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/wolbrook-watches/bring-back-neil-armstrongs-forgotten-mechanical-watch?ref=android_project_share
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Läste om de idag och insåg att jag missade kampanjen med 10 timmar. Hade gärna reserverat en automatiskt med.

Finns det någon här på forumet som pledgeat men ångrat sig eller kanske beställt fler än vad personen behöver så är jag intresserad av att få tag på en :)
 
Topp