• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Wolf 1834 Blake watch roll / klockrulle

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Pris
1800
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, jag säljer en watch roll från wolf 1834 i mörkbrunt läder med mörkbrunt innandöme.

Den har plats för tre klockor samt förvaring för manschettknappar eller liknande småsmycken. Den är inköpt i augusti 2021 och endast använd en gång. Klockorna sitter tyvärr för tight på rullen enligt min mening (läs jag har för smala handleder) samt att jag fått en annan klockrulle så jag kommer inte använda denna.

Kommer fullset som ett riktigt ks-tillbehör ska göra med dustbag, warrenty Card och box såklart 😉

Länk till varan; https://www.wolf1834.com/blake-watch-roll

Pris: 2000 kr
C3CBC0E8-13CA-437B-8BE6-A78E550437F1.jpeg
3C31C7E0-8449-4C63-8E8F-2B87EABE2381.jpeg
94C97BCE-B6B2-4391-8E46-CA3ECE666F8C.jpeg
6F1FE08B-E8AF-49C6-902A-8DE9D9F4C190.jpeg
 
Topp