• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wristshottävling! It's Sjöö Sandström kepstime!

Apansson

Torpare
En som inte vinner kan inte ge sitt pris (alltså ett pris man inte fått) till någon som inte heller kommer att vinna. Det vore ju faktiskt jättekonstigt. Frågan är om vi inte helt enkelt ska banna både dig och Apansson pga att ni verkar kokobello.
Vad har jag gjort nu då? :( jag förstod att jag inte skulle vinna. Lathet+ingen SS = ingen keps. Jag använder inte ens keps.
Tycker bara sånt här med tävlingar är OLIIIDLIGT spännande!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jamen se! Då var det klart! :)

KS och Sjöö Sandström vill börja med att tacka för alla fina bidrag! Extra kul att så många med Sjöö Sandström-klockor postat bilder. Så…..till vinnarlistan...

Så gott som alla bilder i tråden är egentligen värdiga vinnare, men vinnarbidragen har trattats ned till följande:

sharetracker (ett sk hederspris för nedlagd effort, grym dådkraft!)
joh.jonsson
Guinness
jhallb
Tobbe-i-Etuna (främst för den skäggiga megawristshotbilden…)
Snårtas
Bomier

PM'a era addresser till mig så ser jag till att det kommer kepsar på posten! :)

Stort tack för alla bidrag!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack Sjöö Sandström och Denke! Denna keps kommer jag att bära med stolthet. Och när man scrollar igenom bilderna inser man att konkurrensen var hård!
 

Guinness

Cartier
Tack till sponsor och forumet för tävlingen.
Härligt med vinst, nu kanske tjejen ser syftet med all denna tid som spenderas på forumet;)
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jippi, jag vann en keps!!! Första gången i mitt liv jag tror jag vinner något ;)

Tusen tack till KS och självklart också till Sjöö Sandström!

Mvh
Micke
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tur jag redan hade keeps!

image.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jomenvisst, haft Royal Steel, Skydiver ORC och Chronolink. Köpte VW i somras för jag kände jag var tvungen snabbt in med en S&S i lådan. Dom tidigare har tuvärr fått stryka på foten när nytt inhandlats, mest för att dom är så bra bytesobjekt; rätt poppis och behåller värdet rätt bra. Inte alla modeller, men de flesta.
Ruvar nu på nästa S&S, visserligen något år fram i tiden, men nåt blir det :)


Skickat från iPhone
 
Topp