• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Xaxy96

Nilzén

Cartier
Mycket trevlig säljare med bra kontakt. Köpte en NY2300. När jag fick den visade det sig att verket tjorvade på ett eller annat sätt. Utan att blinka erbjöd han sig då att häva köpet eller betala reparation. Positiv kontakt med snabba svar hela vägen. Good guy!
 
D

Deleted member 7325

Guest
Trevlig, snabb, ärlig, och klocka enligt beskrivning med bra retur garanti, Gör mer än gärna fler affärer med denna 110% good guy
20181121_221334.jpg
 

Gabriel90

Panerai
Förmedlade en affär mellan en vän och Oscar.
Distansaffär på en breitling klocka.
Definitivt goodguy i min bok, hoppas på fler affärer i framtiden :)
 

Lasse_S

Breitling
Köpte en Squale 30 ATM GMT av Xaxy96 f2f idag. Klockan matchade beskrivning perfekt och priset kändes helt rätt!
Enkel och okomplicerad affär, 100% Goodguy enligt mig!
 

Lasse_S

Breitling
Köpte en Squale av Xaxy96 den 3:e oktober (se inlägg ovan). Upptäckte efter ett par dagar att datumet inte växlade korrekt. Tog kontakt med Xaxy96 och berättade om felet. Utan diskussion erbjöd han sig att ta tillbaka klockan alternativt byta den mot någon annan av sina klockor. Det hela slutade med att han fick tillbaka Squalen plus lite extra i mellanskillnad och jag blev lycklig ägare till en Maurice Lacroix Aikon Bronze.

En säljare som definitivt visar att han vill göra rätt för sig, 100% Goodguy!
 
Topp