• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Yema Superman 39mm automatic - PB 6500

ANT

Basic
Pris
6500
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer nu min Yema Superman Heritage 39mm Automatic. Klockan var precis inne hos Yema efter att bezeln krånglade lite. Hela boetten byttes då (ja det var kanske lite konstigt, men jag klagar inte). Detta betyder att boetten är i nyskick, inklusive bezel och bezel inlägget.

Sellita SW200-1
39mm
11mm hög
lug width 19mm
lug2lug 48mm

Jag ser inte att det finns några hairlines på boetten. Men jag använde klockan ett par timmar hemma samma dag som jag fick tillbaka den från Yema, så det kan finnas någon liten. Inga dings eller liknande, 99,9% nyskick.

Länken är i använt skick, men fräsch. Se bilder. Inga djupa hack eller så, bara hairlines.

Klockan fungerar som den ska, inget direkt att anmärka på.

Kommer i Yema's travel case, alla länkbitar följer med samt certifikat.

Finns på Hammarö / Karlstad. Eller skickas.

NU 6500 SEK!

YEMA 1.jpg
YEMA 2.jpg
YEMA 3.jpg
YEMA 4.jpg
YEMA 5.jpg
YEMA 6.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp