Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men yonsson är rätt ägare till denna hur som![]()
Epic fail? Detta är ju ett museeumexemplar som aldrig kommer lämna.![]()
Fick du svar @yonsson? Klikket nyss hem ett eksemplar så del gjerna hvis du har funnet mera infoHar redan mailat dem. Hoppas på ett bra och nördigt svar.![]()
Tror vi kom fram till att den delades ut till de anställda för att fira jubileum 1997.Fick du svar @yonsson? Klikket nyss hem ett eksemplar så del gjerna hvis du har funnet mera info![]()
Cool! Jag har 2st varav en är fullset med papper och allt. Hade med mig en av dem när jag besökte SII-fabriken De undrade hur jag lyckats få tag på den och när jag sa att jag har 2st så trodde de knappt på mig.
Hehe de är väl instängda där 16h per dygn utan tillgång till internet.Cool! Jag har 2st varav en är fullset med papper och allt. Hade med mig en av dem när jag besökte SII-fabriken De undrade hur jag lyckats få tag på den och när jag sa att jag har 2st så trodde de knappt på mig.![]()
Har för mig det är ett vanligt tråkigt spänne som bara är SEIKO-märkt på undersidan. Kan kolla imorgon om du påminner mig.Hehe de är väl instängda där 16h per dygn utan tillgång till internet.Har inget originalband. Hur ska spännet se ut?
Tack!Har för mig det är ett vanligt tråkigt spänne som bara är SEIKO-märkt på undersidan. Kan kolla imorgon om du påminner mig.