• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zacke

Calle med C

Panerai
Trevlig och vettig snubbe. Byttköpte klockor i segmenten ormkring 10k+ mellanskillnad för min klocka som var lite billigare. Smidigt och bra och således en GG.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: SPW

Spenniz

Omega
Sålde min Citizen nighthawk till Zacke. Betalade via Swish utan krångel, solklar goodguy!
 
Senast ändrad:

DirkFrode

Omega
Köpte en klocka av Zacke över en trevlig lunch. Snabb, smidig och trevlig affär med en intygat 100%:ig Goodguy av högsta KS-kaliber!
 

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt Lifestyle till Zacke. Väldigt trevlig och enkel att ha och göra med! Rekommenderas
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ytterligare en affär med @Zacke. Enkelt och snabbt är nyckelordet för denna herre.
Tack för förtroendet!
 

WolfieH

Cartier
2-Faktor
Köpt en vintage dykare för 24k av Zacke f2f. Mycket trevlig och bra säljare som rekommenderas varmt! 100% GG!
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Köpte ett parti härliga quartz-ur däribland några coola seikos. Allt var som beskrivet och affären gick så smidigt det kan bli. @Zacke är definitivt en goodguy i mina ögon
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Insett att jag glömt skriva i denna tråd. Jag har sålt några klockor till @Zacke senaste åren, och han är exemplarisk att göra affärer med.
Deal with confidence!
 

tedlapidus

Cartier
Sålt 2 klockor till @Zacke ,betalade innan han hämtade klockorna ,F2F med min fru för att jag var i duchen ,
trevlig kille sa min fru , hoppas göra affär igen så jag kan träffa honom och prata klockor.
100% goodguy :rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
 
Topp