• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith Defy Skyline Skeleton

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
89000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Är sugen på att testa något nytt, så kikar om någon vill ta över min grymma Zenith. Det här är den ”nya” Zenith Defy Skyline Skeleton som släpptes 2023, ref 03.9300.3620-79.I001.

Klockan kommer fullset med alla boxar, cert, manualer. Kommer med både länk och blått gummi med viklås, vilka enkelt byts med quick-change systemet. Blå skeleton-tavla där man kan se det dekorerade urverket. Även open caseback med insyn i verket.

41mm exkl krona, 11,6mm hög och vattentät till 100m. Inuti sitter ett Zenith El Primero-verk, 3620 SK, som tickar 10 ggr per sekund. 55 timmar power reserve. Skicket är mycket bra! Jag är klockans andra ägare och både jag och tidigare ägaren har använt den sparsamt.

Listpris 136k och billigaste på Chrono24 inom EU ligger på 105k.

Pris: 89.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
IMG_5161.jpeg
IMG_0696.jpeg
IMG_5543.jpeg

IMG_5606.jpeg
IMG_5611.jpeg
IMG_5614.jpeg
IMG_5562.jpeg
IMG_5545.jpeg
IMG_5548.jpeg
IMG_5549.jpeg
IMG_5550.jpeg
IMG_5551.jpeg
IMG_5553.jpeg
IMG_5556.jpeg
 
Topp