• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith Elite ultra thin PB

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
22000
Returpolicy
Ingen retur. Klockan är nyservad och genomgången
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en grymt fin Zenith Elite som jag har bytt till mig på forumet. Klockan saktade något så kommer nyligen hem från service och fullständig genomgång hos Zenith i Schweiz. Nu går den perfekt. Klockan är uttagen 2021 och garantin gick ut i juni.
Klockan är i fint skick men micro-repor finns såklart då den är använd några veckor.

Klockan är 40mm och bara 9mm tjock så en klassisk dressare. Sitter just nu på ett brunt Riosband, men alligatorbandet i nära nyskick medföljer. ( original ) Referens 03.2010.681/11.C493
Jag har smal handled på 16cm.

Säljs för 24.500:- nu 22.000:-

Egentligen sälj, men har du en Tudor Bb58 så är det av intresse. Referenser finns. Tack KS / Martin Göteborg
 

Bilagor

  • IMG_1187.jpeg
    IMG_1187.jpeg
    379.1 KB · Visningar: 44
  • IMG_1190.jpeg
    IMG_1190.jpeg
    439.6 KB · Visningar: 43
  • IMG_1192.jpeg
    IMG_1192.jpeg
    473.5 KB · Visningar: 37
  • IMG_1189.jpeg
    IMG_1189.jpeg
    829.9 KB · Visningar: 34
  • IMG_1196.jpeg
    IMG_1196.jpeg
    845.8 KB · Visningar: 41
Senast ändrad:
Topp