• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zeno-Watch Basel Army Diver

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Pris
3000kr
Returpolicy
Om jag farit med osanning så självklart inom rimlig tid.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en av sommarens ballaste dykare.

Det här är en lite speciell variant av Army Divern' då den beställdes av Time Design UK i endast 20ex. Den här är numrerad 8.

Gott skick med endast lite deskdive skrap på den otroligt sköna länkens spänne, möjligen något litet på de blanka delarna om man vill särskåda och någon imperfektion på det sjukt kupade akrylglaset.
Klockan fick sig en rejäl service och blev trycktestad av Zeno-Watch för två år sedan och det väl beprövade ETA 2824-2 verket ligger och tickar på ca +3spd. Den mäter 40mm, tar 20mm band och ska tåla 300m

Levereras med Travelbox, ett gummi, ett kolfibermönstrat läder, extra länkbitar, servicepapper och cert...fullset tänker jag.

Bytes: Här kan man med fördel komma med bytesförslag i någorlunda samma prisklass (-1000 - +2000kr. Förslag på byte kan vara tex Squale 1521 el 1545, Baby Alpinist eller kanske någon CWC...ja du fattar, ingen rim eller reson alls. Förslag mottages, dock har jag har rätt tunna handleder så allt över Ø40mm och L2L på 49mm går som regel bort.

Pris: 3000kr ink frakt.

Z1.jpg
Z3.jpg
Z2.jpg
Z5.jpg
Z4.jpg
Z6.jpg


Referenser hittar du här.

//Peter
 
Senast ändrad:
Topp