• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

zippan

Choppe

Rolex
2-Faktor
Köpte en trevlig dykare av @zippan och det var en ytterst angenäm upplevelse. Klockan dök upp blixtsnabbt och var helt enligt beskrivningen. Fantastiskt bra!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Köpte en Iwc av @zippan och rekommenderar varmt affär med denna herre. Trevlig, tydlig och snabb på att svara på meddelanden trots att det inte fanns någon säljesannons ute;)
Definitivt en GG, gör gärna affärer igen...
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Köpt på distans av @zippan. Från första PM tills att jag hade trackingnr med värdefrakt tog det 1 timme. Min snabbaste och smidigaste affär hittills på KS. 100% GG :)
 

116334/5

Cartier
Friends Of KS
Köpt SS av Zippan och har bara bra att säga! Han var riktigt schysst mot mig och skickade paketet snabbt och väl paketerat, grym kommunikation på det gör honom till en riktig goodguy i min bok:)
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Sjöö Sandström till Zippan, trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning.
100%GG som jag gärna gör fler affärer med:)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Köpt Rolex av Zippan. Tydlig och rak kommunikation. Snabb och smidig affär. 100% Good Guy som rekommenderas alla dar i veckan!
 

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Hej,
Jag köpte precis en Grand Seiko av Zippan. Inga konstigheter alls, snabb och rak kommunikation, klockan skickade snabbt som avtalat, var väl förpackad och precis som den beskrevs i annonsen. Helt klart Good Guy!
 

evki

Audemars
2-Faktor
Har träffat @zippan för att lämna över klockan f2f och vi snackade klockor i en dryg timme utan att märka hur fort tiden har gått.
Och jag, det var den snabbaste affären jag någonsin har gjort för att klockan var betalt direkt efter första PM. En GG helt klart.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Andra affären med @zippan är genomförd och jag är mer än nöjd. Snabb, tydlig och trevlig kommunikation samt ett objekt där skicket överträffade mina förväntningar. Utan tvekan en av de trevligaste affärerna här på forumet!
 

Tias.F

Cartier
Köpte en Seiko SPB143 av Zippan på distans. Snabb och trevlig kommunikation, välpaketerad klocka och allt i sin ordning. Rekommenderas!
 

LindV

Breitling
Köpt en tudor F2F av Zippan. Kan bara lämna den bästa av rekommendationer. Allt med klockan motsvarade mina förväntningar och det var ett trevligt möte. 10/10.
 

Donorvar

Omega
Sålde klocka på distans och det visade sig vara fel antal länkbitar, jag utgick i från att alla var med eftersom klockan i fråga kom till mig med plasten på. Ett misstag av mig som jag såklart kompenserade.
Trots detta fortsatte konversationen i god ton.
Snabbt, rakt och trevligt.
Gör gärna fler affärer.
 

777CHRONOS

Cartier
Professional Dealer
Köpte en klocka en Zippan på distans. Betalade i förskott efter snabb och trevlig kommunikation. Klockan var framme hos mig dagen därpå. Varm rekommendation!
 
Topp