• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

zippan

Köpt Sjöö Sandström RSC på distans. Trevlig och snabb kommunikation, bra bemötande och snabb leverans.
100 % GG.

Köpt klocka i hundratusen kronors klassen på distans av @zippan. En ytterst angenäm och genuin upplevelse. Klockan betalades i förskott men då undertecknad var bortrest vid betalningstillfället så fick leveransen vänta till veckan efter och levererades då i egen hög person av Zippan! Alla tummar upp och mina varmaste rekommendationer!

Senast ändrad:
Sålt ett panerai gummi!
Funkade precis som de ska.
Zippan är helt klar en av de goda, stark rek!

Sålde en klocka i +20K-klassen till Zippan idag.
Supersmidig och trevlig kille från start till mål. Träff F2F med lite gott klocktugg och allmänt surr. On ni står inför att göra en affär med Zippan så är det bara att tuta och köra. :happyhappy: Jag personligen skulle inte tveka en sekund. 100% GG.
@zippan - jag hoppas att hemresan gick smidigt och att lussekatten inte smakade skit. ;) /Flash

Köpt en klocka på distans av @zippan: smidig/trevlig kommunikation och postades snarast möjligt efter helgdag - man önskar att det gick till såhär alla gånger. 100% GG.

Bytte en klocka på distans med zippan. Kunde inte vara mer nöjd med affären som kändes trygg och smidig. Trevlig person som var lätt att nå. Tydligt upplägg och snabb leverans.

Tillbaka
Topp