- Pris
- 1500
- Returpolicy
- Ja om ej som beskrivet
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer här en Zodiac Red Dot Quartz dykare ref 106.15.20 som köptes på forumet för någon månad sedan men bara blivit liggande tyvärr, tidigare annons hittar ni här.
Sitter ett ETA 955.144 verk i den som tickar på mycket bra och håller tiden som det ska utan bekymmer, en no name länk sitter monterad som lätt räcker även till de kraftigaste handlederna. Tavlan skall tydligen var relumad vid något tillfälle enligt tidigare annons men inget som jag reflekterat över själv. Original krona som känns lite vobblig när man ställer tid men inget som påverkar funktion alls.
Överlag en alla tiders klocka men jag har allt för mycket liggande hemma.
Bilder tagna idag på det hela
Pris inkluderar frakt inom Sverige i vadderat blått kuvert, önskas REK så tillkommer en femtilapp.
Betalning i Crypto är helt ok det med, aktuell kurs på Bittrex +10%
Byten är inte aktuella denna gång.
Tack för titten
//R
Sitter ett ETA 955.144 verk i den som tickar på mycket bra och håller tiden som det ska utan bekymmer, en no name länk sitter monterad som lätt räcker även till de kraftigaste handlederna. Tavlan skall tydligen var relumad vid något tillfälle enligt tidigare annons men inget som jag reflekterat över själv. Original krona som känns lite vobblig när man ställer tid men inget som påverkar funktion alls.
Överlag en alla tiders klocka men jag har allt för mycket liggande hemma.
Bilder tagna idag på det hela
Pris inkluderar frakt inom Sverige i vadderat blått kuvert, önskas REK så tillkommer en femtilapp.
Betalning i Crypto är helt ok det med, aktuell kurs på Bittrex +10%
Byten är inte aktuella denna gång.
Tack för titten
//R
Senast ändrad: